Gå til innhold

.\reroll horde - spinal\onslaught til en pally

Anbefalte innlegg

Skrevet

Zlash, å trekke inn class spesifike setitems blir litt feil. Forstår hva du mener, noe som beviser at systemet ikke er "perfekt". Å gi f.eks Sulfaras, Hand of Ragnaros til en druid, bare fordi druiden har mest poeng, er helt tåpelig. Spinal Reaper er et våpen det godt kunne ha stått Class:Warrior på. Min personlige mening.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Zlash, å trekke inn class spesifike setitems blir litt feil. Forstår hva du mener, noe som beviser at systemet ikke er "perfekt". Å gi f.eks Sulfaras, Hand of Ragnaros til en druid, bare fordi druiden har mest poeng, er helt tåpelig. Spinal Reaper er et våpen det godt kunne ha stått Class:Warrior på. Min personlige mening.

Vel det står jo ikke "Class:warrior" på den.

Har ikke noe problem med at paladins skulle få geara seg jeg i motsetning til dere andre :)

Skrevet

Selv i vårt guild er det den som har poenga som har makta. Jeg som prest kan for eksempel ta perditions blade, men jeg gjør det ikke. Shamans har utrolig lyst på spinal reaper, men de fleste kommer ikke til å bidde pga vi har noe som kalles "common sense"...

Det går ann å bruke ffa på items, bare man har litt vett i huet. Du får velge selv, spillte lurt og bli likt eller være grådig å bli hatet...

Skrevet

Vel det står jo ikke "Class:warrior" på den.

Har ikke noe problem med at paladins skulle få geara seg jeg i motsetning til dere andre :)

En paladin som stjeler onslaught/spinal reaper er det samme som en shaman som byr på perditions blade. Jeg har hvertfall ALDI hørt dette skjedd. Og paladin gearet seg? Hva i helvete er galt med å bruke paladin gear da, og la warrior få beholde de 2.5 drops i MC som er bra for warrior?

Skrevet
ikke kom her og si at en warrior vil ha spinal reaper fordi han da gjør så så mange % mere damage i endgame instancer, da er det pvpraping det snakkes om...

tro det eller ei, DPS warriors med bra gear bidrar mye til et lags DPS.

Skrevet
Selv i vårt guild er det den som har poenga som har makta. Jeg som prest kan for eksempel ta perditions blade, men jeg gjør det ikke. Shamans har utrolig lyst på spinal reaper, men de fleste kommer ikke til å bidde pga vi har noe som kalles "common sense"...

Det går ann å bruke ffa på items, bare man har litt vett i huet. Du får velge selv, spillte lurt og bli likt eller være grådig å bli hatet...

problemet er at folk ser "teh epix" droppe, og så byr de...med mindre det er class restrictions.

Skrevet

Som jeg har sagt før, hvis ledelsen i guilden ikke tar ansvar og sørger for å sette klassebegrensninger på drops har dere en dårlig ledelse. Hos oss har vi DKP, men endel viktige ting er "assigned". Andre ting har klassebegrensninger slik at det ikke blir en dustete fordeling av drops. Eksempel (utdrag fra MC-gear listen):

Perdition's Blade - Assigned

Sorcerous Dagger - Assigned

Spinal Reaper - Assigned

Staff of Dominance - Assigned

Talisman of Ephemeral Power - Assigned

The Eye of Divinity - Assigned

Aged Core Leather Gloves - 4.5 DKP -> 15.75

Comparison to Nightslayer Gloves: -15ap, -2stam, +1FR, +5SR, +0.2% hit, +0.6%crit

Class Restriction: Rogue (no other class can use +dagger)

Not bad at all in comparison. NS gloves win out because of the AP and the NS bonuses are nice.

Band of Accuria - 4.5 DKP -> 15.75

Class Restriction: Hunter (Don Julio and Quick Strike are superior for other melee classes)

Band of Sulfuras - 4.5 DKP -> 15.75

Class Restriction: Priest, Druid, Shaman (Mages/Warlocks are damage casters and have other rings that more fit their class)

Skrevet
Huff, akkuart som warrior ikke har pref på det meste av plate/weapon fra før av........

og så mye plate det dropper i MC for warrior! hurra :no::tease:

Sikkert derfor du ser så mange paladins løpe rundt med cloth/leather/mail gear :p

Er så ufattelig mange firkanta mennesker her........men uansett, la nå de stakkars warriors få beholde den øksa si, ville heller hatt Bonereaver, Herald of Woe eller no annet snacksy :)

Skrevet
hvordan er det på horde siden?

Krangler shamans og warriors om Hand of ragnaros feks?

Fleste shamaner bruker skjold+1h.

deathbringer + Malistars defender ftw :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...