GRendal Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 I går skjedde følgende - alle paladins har en "deal" som gjør at de får lawbringer\judgement for min.bid. Så var old raggie ut på tur i går, og jaggu droppa han ikke Spinal\Onslaught girdle. Vel, hva skjer? warriors byr ivrig i vei, men når deres kontoer begynner å bli tomme, så kommer paladinsene. beltet har "Soc retribution stats", og øksen "restores mana". Vel jeg vet ikke jeg, 20\100 rage eller 150\6000 mana? .... Jeg sier ikke at paladins ikke får utbytte av det, men du kan telle DPS warrior drops på EN hånd i Molten Core. et par sverd, Flameguard gauntlets, Rag drops og Quick strike ring. Spørsmålet mitt er hva som blir igjen til warriors da Begge droppsa gikk til en paladin hver, for avskyelig mye poeng. Det ble en stor diskusjon, men in the end så var det ingenting som sa at de IKKE kunne by i Guild policien, så til tross for at mange var enige med oss 3-4 warriors, så ble det paladinene som fikk begge. Hva synes dere om dette? Jeg har respekt for paladins, og ser ikke noe galt i at de byr, men hvis det skal være sånn så ser jeg nesten ingen annen grunn enn å rerolle horde for å få plate drops i fred.. kall det egoistisk, men er jo litt av vitsen å ha det morro og....
JRL Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 (endret) vel, man har lagt opp til det selv, dkp, en person vil det beste for sin egen karakter, og vist det er det beste, så blir det slik. Skal man ungå sånt, burde man kanskje søke andre loot distrubusjons metoder. Men ja, synes at begge loot droppa hadde hørt hjemme hos en warrior Endret 7. oktober 2005 av JRL
anon12234 Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 jeg har løsningen!. bli horde så har warriors enerett på all plate!. når dety kommer til spinal reaper så godtas denne for både warriors og shamans, iaffal i mitt guild. sikkert kun warrs i mange andre. men en shaman med spinal reaper og windfury er livsfarlig
PcT Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 haha en shaman i guildet mitt har spart dkp i 3måneder for sulfuras ^^ Tror warriorsene i guildet kommer til å gråte irl som meg =D
JoeDohn Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Oki. Nå ble jeg lei meg på dine vegne. Fair nuff med DKP, men raidleader må da ha LITT kontroll på folka sine. Spinal går ikke til pally før alle warriors har den/ikke vil ha den.
.V. Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Hadde en lignende episode første gang guilden min tok ragnaros, destruction crown (mail) gikk til en warrior....
Vaktmestern Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Hadde en lignende episode første gang guilden min tok ragnaros, destruction crown (mail) gikk til en warrior.... Crown of Destruction er beste PvP headpiece for warriors.
.V. Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Hadde en lignende episode første gang guilden min tok ragnaros, destruction crown (mail) gikk til en warrior.... Crown of Destruction er beste PvP headpiece for warriors. Som sannsynligvis er grunnen til at han ikke er dypt hatet blant andre enn huntere og en og annen shaman i guildet. Blir på en måte det samme som med spinal reaper, det er det beste en paldin kan få til pvp, men tror du warriors blir spesiellt blid når de ser en palanoob bruke den?
different Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Rerolla Horde når Paladin på serveren fikk Eye of Sulfuras, og generelt dårlige Palas gikk rundt med Bonereavers edge. Jada Palydan kan bruke Plate etc, men hva i helvete skal de med feks Sulfuras ? DPS ? Nei tror ikke det. Showoff i IF? Ja. Horde for the win! Endret 7. oktober 2005 av emes
Nikkor Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Hadde en lignende episode første gang guilden min tok ragnaros, destruction crown (mail) gikk til en warrior.... Crown of Destruction er beste PvP headpiece for warriors. Som sannsynligvis er grunnen til at han ikke er dypt hatet blant andre enn huntere og en og annen shaman i guildet. Blir på en måte det samme som med spinal reaper, det er det beste en paldin kan få til pvp, men tror du warriors blir spesiellt blid når de ser en palanoob bruke den?
GRendal Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Hadde en lignende episode første gang guilden min tok ragnaros, destruction crown (mail) gikk til en warrior.... Crown of Destruction er beste PvP headpiece for warriors. Som sannsynligvis er grunnen til at han ikke er dypt hatet blant andre enn huntere og en og annen shaman i guildet. Blir på en måte det samme som med spinal reaper, det er det beste en paldin kan få til pvp, men tror du warriors blir spesiellt blid når de ser en palanoob bruke den? Dragonstalker er lett å skaffe og overall bedre enn crown of destruction med mindre du er helt crit monkey? Shamans er jo et ting, men man får ihvertfall ha sverdene i fred! on topic: horde here I come... Endret 7. oktober 2005 av GRendal
NightKeeper Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Trodde Method var litt mer seriøst enn dette. Pala er jo off-healers / cleanse / buffer i MC. Hva faen skal loladins med det beltet og den øksa da? Hva sa Sco til dette?
GRendal Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Trodde Method var litt mer seriøst enn dette. Pala er jo off-healers / cleanse / buffer i MC. Hva faen skal loladins med det beltet og den øksa da? Hva sa Sco til dette? han skal ha hand of ragnaros, og han har allerede onslaught girdle, så han dreit i det. Edit: PVP seff..... Endret 7. oktober 2005 av GRendal
NightKeeper Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 haha en shaman i guildet mitt har spart dkp i 3måneder for sulfuras ^^ Tror warriorsene i guildet kommer til å gråte irl som meg =D Vell, Sulfuras eier for Shaman også da, kan du tenke deg tre WF crits på rad?
GRendal Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 haha en shaman i guildet mitt har spart dkp i 3måneder for sulfuras ^^ Tror warriorsene i guildet kommer til å gråte irl som meg =D Vell, Sulfuras eier for Shaman også da, kan du tenke deg tre WF crits på rad? greit for meg, vil heller ha Terje82 sitt våpen. Overtid gjør Sulfaras klart mest skade, men i korte kamper = Bonereavers edge med Sword spec og Hand of justice <3<3
tormagt Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 (endret) [flamemode=on] Seriøst, hvor dumt går det an å organisere en guild når dere lar slike ting skje? Spinal reaper til paladin er like dustete som å gi Thunderfury til en hunter. Hvis dere lar slike ting skje vil dere garantert bli akterutseilt sammenlignet med guilds der spillerne ser nytten av felles styrke. Kjernen til dette er selvfølgelig en blind DKP policy. Mest poeng vinner uansett. "Men det må da være sånn, det er jo rettferdig!!11oneone" -sitat ego-fjortis NEI! Visse ting bør for enhver pris gå til de som kan bruke det best. punktum. Hos oss er alle våpen, samt resist-gear "assignet". Dvs. offiserene i guildet diskuterer hvem av de som er interessert i tingen som har mest bruk for det, og som nyttiggjør seg best av det. Det trekkes ikke DKP poeng for dette. Det har ikke slått feil til nå. Folk kan være misfornøyde, f.eks. siden både mages og warlocks vil ha Azuresong Mageblade / Claw of Chrommagus, men all den tid vi har en oppegående ledelse så er det svært lite som går "til spille". Jada, vi har DKP på andre ting, f.eks. tier1 og tier2 epics, samt en god del enkeltstående epics, og da går poeng foran, null problem. Individuelle ønsker finnes selvsagt, og noen ønsker fullt tier1 sett før tier2, andre samler non-set epics, typisk for +spell damage. Oppsummering: "ren DKP" er omtrent like lite effektivt som /roll i forhold til å gjøre guilden sterk. En kombinasjon av DKP og "assigned items" har gjort at en guild stort sett bestående av casual gamers svært sterk på pve og pvp. Ja, det finnes rank 12+ 24/7 spillere i guilden, men det er unntak. [flamemode=off] Endret 7. oktober 2005 av tormagt
pretensiøselns Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Hadde en lignende episode første gang guilden min tok ragnaros, destruction crown (mail) gikk til en warrior.... På min realm er det faktisk mange paladiner med Crown of Destruction.. Når den droppet for oss var det selvsagt en hunter som fikk den.
GRendal Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 jepp. hvis dere vet ZG, så har vi ikke DKP der, bare N\G. Hva skjedde på Hakkar? Aegis of the blood god, Bloodsoaked Legplates,Ancient Hakkari Manslayer og Heart of Hakkar dropper. Hvem tror dere ruller på alle 4 itemsa? jo paladins. i tillegg vant en mage med Mind-quickening trink fra Vaelstrasz + Talisman of Ephermal Power - Heart of hakkar rollen for den Zandalarian hero charm reward trinken . Trengte han? jada...."I need it".....heia oss
Nikkor Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Hadde en lignende episode første gang guilden min tok ragnaros, destruction crown (mail) gikk til en warrior.... På min realm er det faktisk mange paladiner med Crown of Destruction.. Når den droppet for oss var det selvsagt en hunter som fikk den. Min å, bra pala hjelm.
Keylar Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Hvorfor skal ikke paladins kunne bruke dkp på slikt?. Er vi en annenrangs klasse eller som bare skal sitte i hjørnet sitt og buffe og se på alle andre ha det morro?. Har selv the unstoppable force og har ikke tenkt å "ødelegge livet" til en warrior eller no men skjønner ikke hvorfor det er så mye "grining" angående dette... Endret 7. oktober 2005 av Keylar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå