VikinGz Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 motat denne mld fra mange i dag. Den 1 november må vi betale for å bruke msn Men hvis du ikke vil betale for msn, trenger du bare å sende denne til 18 personer Dette er ikke e tull, bare gå å se på internettsiden deres, www.msn.com Men når du har sendt denne meldingen til minst 18 personer vil "msn duden" din bli blå Vær så vennlig og ikke videresend denne meldingen, MEN heller kopier og lim inn på en ny side Er det sant, eller bare en spøk?
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Spøk/Vandrehistorie. Har vært til i minst et år.
VikinGz Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 hehe.... sjønte det Hvorfor spurte du da? måtte være på den sikre siden bruker trillian uansett da
Complexity Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 argh... så sinnsykt mange som har sendt den meldingen til meg på msn.. å så sinnsykt mange gang har jeg måtte forklare at det ikke kommer til å skje...
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Bare sier at de er dumme og blokker dem jeg! Men er det noen som vet om det er snakk om selve serveren eller MSN messenger (Klienten)? Om det er serveren er det jo et fett om du bruker gaim, trillian eller MSN messenger. Og ja, jeg er fortsatt klar over at det er kødd. Men jeg lurer.
Shimano Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Folk er så lettlurte at det er til å grine av. Tør vedde på at minst 1 av 100 hadde sendt fra seg kredittkortinfo til meg bare jeg hadde satt opp en 'seriøs' nok e-post.
VikinGz Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 Folk er så lettlurte at det er til å grine av. Tør vedde på at minst 1 av 100 hadde sendt fra seg kredittkortinfo til meg bare jeg hadde satt opp en 'seriøs' nok e-post. Det er det mange som har gjort.....
Complexity Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 tror det er fordi det står at det står på www.msn.com at folk tror det.. hadde de skjekket hadde de funnet ut at det ikke står der..
Lars-H Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 tenkte på det med www.msn.com jeg og.. Det står jo ikke der også står det at msn-duden din vil bli Blå! -haha! Uansett, ville vi fått mail fra msn om det.. mange lettlurte folk ass.. Uansett, åssen skal msn vite hvem soom har sendt 8 (eller 18 meldinger eller hva det er) til forskjellige folk?! Bare tull det der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå