Gå til innhold

Ny PC, er dette oppsettet bra?(løst)


Anbefalte innlegg

skal ha en pc mest til spill emn litt arbeid og vanlig bruk:

 

· SOFTWARE:

·

· Nero Express 6.0 Norsk/Engelsk Programvare OEM

· CyberLink DVD Solution 3.0, 6Channel,OEM

· MS Royalty Works Suite 2005 bundle No, Sv, Fi, Da

· Norman IC,1 år lisens, Virus Control, Firewall OEM

· Musmatte Blå 4/6mm Tilbehør

· Støtsikker PC-eske

· SoftThinks Installasjons og recovery programvare,

· Microsoft Win XP Home SP2 Norsk,Ink.CD, Komplett,

 

KABINETT

Cooler Master Wave Master Sølv Kabinett Aluminium (Uten Strømforsyning)

 

PSU

Hiper Strømforsyning ATX 480W Sort, Type-R, 120mm Fan, 14dB, 20/24pin

 

HOVEDKORT

Abit KN8, nForce4, Socket-939, ATX SATA, GbLAN, Raid, DDR, Lyd, PCI-Ex16

 

PSU

AMD Athlon 64 3500+ 2.2GHz Socket 939, 512KB, BOXED m/vifte

 

RAM

Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched Value Select 512MB

 

SKJERMKORT

 

XFX GeForce 7800GT 256MB GDDR3 PCI-Express, Dual-DVI, VIVO, 450MHz

 

harddisk

Seagate Barracuda 7200.8 250GB SATA 8MB 7200RPM NCQ

 

DISKETTSTASJON

Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Sort Floppydisk Intern

 

MULTIKORTLESER

AC Ryan USB2 multikortleser , for CF I/II,SM,MMC/SD,MS,Xd

 

 

Brenner

Sony DVD-brenner DWQ28AB2 IDE OEM Black DVD+R/+RW and DVD-R/-RW (Dual Layer)

 

Mus:

Logitech MX518 Optical Mouse, USB, PS/2

 

TASTATUR

Microsoft Black Value Pack 2.0 Keyboard, Med Optical Mouse, USB, PS/2, Zoom OEM

 

SKJERM

Samsung 19" LCD Syncmaster 913V TC099

 

PRIS:

kr 14128 prisen er absolut max mere har jeg ikke råd til

 

alt er fra komplett.no

takker for alle svar

Endret av kriss99
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg vil anbefale G5 eller Copperhead. har copperhead selv og det er beste musen jeg noen gang har hatt. og kanskje liten vits å kjøpe et tastatur der det følger med mus, når du likevel skal kjøpe annen mus. Jeg har samme disk som deg og den er finfin. har ikke windows osv på den da

Endret av Bojah
Lenke til kommentar
jeg vil anbefale G5 eller Copperhead. har copperhead selv og det er beste musen jeg noen gang har hatt. og kanskje liten vits å kjøpe et tastatur der det følger med mus, når du likevel skal kjøpe annen mus. Jeg har samme disk som deg og den er finfin. har ikke windows osv på den da

jeg har ikke mye valg her det er en pakke jeg har valgt litt ekstra på og det blir dyrere og kjøpe uten mus og velge andre tastaur dessuten trenger jeg en mus til den andre dataen den jeg har er litt vel slitt :D

g5 muse er litt dyr 14000 er smertegrensa skjønner du men den er dødsfin den musa og så kan du regulere vekta på den :thumbup:

Endret av kriss99
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv

Det så helt greit ut det der, eneste jeg ville satt fingern på var hden. Kjøp deg en SATA med 16mb cache, du får vel de for samme prisen vil jeg tro. Maxtoren i signaturen min er et godt valg. Skal du game ville jeg gått for et tastatur med ledning, og de får du billigere og bedre enn det Microsoftcrapet der.

 

Og kjøp den for guds skyld uten den programvarepakka!! ;-)

 

Hvis du kan skru litt selv ville jeg dessuten benyttet meg av hardware sin prisguide, du sparer fort masse penger på det oppsettet der.

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Forslag til ny emnetittel:

 

Ny PC, er dette oppsettet bra?

 

Men hvor på komplett finner du "SoftThinks Installasjons og recovery programvare"?

 

Ble nysgjerrig nå..

det følger med i din side sin gamer pc pakke :thumbup:

helt rett med emnetittelen skifta den :!:

Endret av kriss99
Lenke til kommentar

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

 

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...