Gå til innhold

Hvem har laget "A Whiter Shade of Pale"


tebo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda, med VELDIG god hjelp fra gamle herr Bach.

 

T'Weed

Gjør det den mindre vakker?

Diss for all del ikke Procol Harum. Da blir jeg forbanna!

Ro deg ned, småen.

Skjønner ikke hva jeg skrev som skulle tilsi at jeg "disser" Procol Harum.

(og om jeg i tilfelle skulle slutte med det, fordi en fanboy blir forbanna? Latterlig.)

 

Poenget var at signaturen for akkurat denne låten er gamle herr Bachs verk.

Et uomtvistelig fakta.

 

T'Weed

Lenke til kommentar
Vel, jeg visste jo hva som stod mellom linjene, og kjenner til din mening om sangen fra en eldre tråd.

Det latterlige dog, er at eldre mennesker har veldig vanskelig for å kjenne igjen noe som heter sarkasme/ironi.

Du må nesten forklare meg hva som står mellom linjene, jeg klarer ikke med min beste vilje å se at jeg uttrykker noe som helst om sangen. Om noe, så bifaller jeg jeg Snittleifs utsagn.

Du er i ferd med å tape deg en smule, Anth. Og det blir litt billig å dra frem aldersargumentet ditt igjen.

 

T'Weed

 

PS: Du må også være så snill å forklare meg hva jeg syns om sangen, jeg kan faktisk ikke huske å ha kommentert den tidligere. Post gjerne et sitat men gjør det i PM, dette har gått way off topic for lengst.

Lenke til kommentar
Du må også være så snill å forklare meg hva jeg syns om sangen, jeg kan faktisk ikke huske å ha kommentert den tidligere.

Beklager, men "småen" (som du så nedlatende ser på de som er noen år yngre enn deg) tok feil av deg og en annen person.

 

Da hører jeg heller på "Air" av Bach. Snakk om coverlåt :blush:  :thumbdown:

 

Jeg husket det som om det var din uttalelse, fordi du tok opp samme ting. Så da leste jeg altså noe mellom linjene som ikke var riktig.

 

På den andre siden så er det jo lett å tolke det du skrev som at sangen ikke står selvstendig nok til å være verdens nydligste, om du skjønner hva jeg mener. Siden du trykket godt på ordet "veldig".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...