Gå til innhold

Finnes det firmware til nokia telefoner? (løst)


Anbefalte innlegg

Kanskje litt defust topic, men det er jo kanskje et poeng? Ikke vet jeg.

 

Men, det egentlige spm jeg skal spørre om er om det finnes firmware til nokia 6680 telefonen? Har hatt utallig mange Nokia telefoner, og SE telefoner, men kun SE telefonene jeg har finnet firmware til :dontgetit:

 

Er det liksom meningen at man må levere inn Nokia telefonene for å få gjort dette? (høre en som sa det)

 

EDIT: Løst

Endret av Missy TommeN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes massevis av forskjellige firmware-versjoner til de ulike Nokia-modellene, men du må levere inn mobilen for å få oppgradert denne.

 

Siemens var de første som tilbød å oppgradere selv, SE fulgte etter.. For litt over ett år siden var det nesten ingen som visste at man kunne gjøre slikt hjemme i det hele tatt :)

Lenke til kommentar
Det finnes massevis av forskjellige firmware-versjoner til de ulike Nokia-modellene, men du må levere inn mobilen for å få oppgradert denne.

 

Siemens var de første som tilbød å oppgradere selv, SE fulgte etter.. For litt over ett år siden var det nesten ingen som visste at man kunne gjøre slikt hjemme i det hele tatt :)

Husker at jeg kjøpte flashkabel for T610 med en gang de kom i Engelske nettbutikker ;)

 

Sikker på at det ikke finnes slikt til Nokia også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...