Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Jente 18 og billig forsikring på POrimara '91?


nordic45

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok Gjensidige er billigst sånn ellers ja.. (Kommer så klart an på hvilken bil)

Selv har jeg Jernbanepersonalets forsikring. Billigste jeg har vært borti.

 

Skulle forsikre Vectra A V6 hos gjensidige de skulle ha 13.000,- i året med 12000 i kjørelengde.

 

Hos jernban betaler jeg nå 5800,- med full kasko å FRI kjørelengde..

 

Minus er vel at kun medlemmer får være kunde der da.. ;)

Lenke til kommentar
Tror nok Gjensidige er billigst sånn ellers ja.. (Kommer så klart an på hvilken bil)

Selv har jeg Jernbanepersonalets forsikring. Billigste jeg har vært borti.

 

Skulle forsikre Vectra A V6 hos gjensidige de skulle ha 13.000,- i året med 12000 i kjørelengde.

 

Hos jernban betaler jeg nå 5800,- med full kasko å FRI kjørelengde..

 

Minus er vel at kun medlemmer får være kunde der da.. ;)

Jernbane forsikringen er nok det billigste ja. Prøvde å få forsikring der siden jeg har to kontoer i Jernbanepersonalets Sparebank, men gikk ikke uansett. Måtte ha noen som jobbet i jernbanen da.

Lenke til kommentar
Prøv Postbanken når jeg (gutt) sammenligner priser mellom dem og Gjensidige (på nett) er de alltid billigst. ;)

De kalulatorene på nett er så som så. Det eneste som nytter er å ta kontakt og prute.

 

Men Gjensidige er generelt sett snill med ungdom. IF har vel sagt klart i fra gjennom media at de ikke er interesert i unge kunder.

Lenke til kommentar

Primera 2.0 blir vel muligens regnet som "sportsbil", noe som øker premien mye. Ellers er Gjensidige klart det beste valget, ettersom en må være nettbankkunde hos Postbanken for å få de gode avtalene.

 

Men helt seriøst... Sett bilen på deg selv, det svarer seg ikke halvveis engang å forsikre i din datters navn! Klart hun opparbeider bonus, men til hvilken pris? ;)

Lenke til kommentar

Jrg betaler ca. 2k for min fiat UNO 45.. Mitt tips er, kjøp en bil med liten motor.. :roll:

Alternativ 2 er at hun melder seg inn i AA, vet en kompis fikk ca 3-4k for en gammel, men ganske fet audi, husker ikke hvilken det var..

Alternativ 3 er at du søker på internasjonale forsikringsselskaper, vet en som har et i england..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...