Gå til innhold

Skal du være god eller ond på Black and White 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I enern var jeg kjempeslem, men hadde et ekstremt snillt dyr. Funka veldig bra, fikk masse cred i fiendelandsbyer for å knuse dem, og enda mer når dyret mitt reparerte ting igjen... Men neh, tror jeg skal være helsnill nå, litt morsommere egentlig. (Om jeg klarer).

Videoannonse
Annonse
Skrevet
[iC' date=06/10/2005 : 16:52] Litt OT: Er ikke helt inne på B&W.

Er det sånn at om du er god, så bare holder du på med byen din og bygger den større og bedre, og ingen ting annet, eller er det sånn at du blir angrepet av og til, og at du må beskytte folkene, osv?

Er det veldig stor forskjell på om man er god eller ond?

på 1.ern var det ikke soldater. det eneste du kunne bli angripet av var de andres dyr. men nå tror jeg du kan bli angript av de andre. og det det går ut på er at du enten skal ta over de andre "sivilisasjonene" med makt. eller å hjelpe dem med problemer så de blir med deg. jeg har ikke lest så veldig mye men tror det er dette du skal.

Skrevet
zeOx[' date=06/10/2005 : 17:13]
[iC,06/10/2005 : 15:52] Klarer aldri å være ond i spill hvor man kan velge slikt, jeg. :blush:

haha, ikke jeg heller.

har spillt igjennom 1'ern ca. 3 ganger, og hver gang har jeg vært en god gud med et glitrende dyr. samme skjedde i Fable, så fikk jeg glorie over hue :D

Var likt med meg i fable. Synes at det ble så kjedelig etter hvert, så jeg slaktet alt jeg så. :evil:

Kommer nok til å bli snill i Black & White 2, hvis man ser bort i fra dårlige dager.

Skrevet (endret)

Jeg tror jeg kommer til å være som i eneren. Snill mot mine egne, løse så mange problem de har som mulig. Kjempeond mot de andre, sende massive angrep med flammesteiner, og grille alle med lyn.

Edit:

OT: Tror dere maskinen min klarer å kjøre Black&White2? Klarte AoE3 ganske flytende, dog på lave innstillinger.

AMD athlon xp +2500

Radeon 9600

512mb ram

Endret av TomFu
Skrevet

ja.. vel tanken om og være god er jo alltid den som slår meg og jeg har ikke samvitighet til og bli slem.. Men når du står detmed en bonde i hånden din... Å muligheten til og kaste han så lang som mulig vekk eller redde han.. Våkner det alltid en liten jævel i meg.. hehe :devil:

Skrevet

Nå har jeg "hosthark" lastet ned Black and White 2. endelig skal jeg få prøve ut spillet. jeg har også bestillt det, men nå skal jeg bare prøve ut forskjellige ting:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...