VikinGz Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Hvor laster man ned cs 1,6 med steam? Har kjøpt hl2 game of the year, har hørt at man får til å laste nes cs 1,6 viss man har det(også spille det) men kan noen hjelpe meg? finner det ikke :S
VikinGz Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 Har aldri brukt steam før. Så er litt fjærn om det. Men kom ikke videre med denn siden nei. Har steam innstalert men hvordan får jeg cs 1,6 innstalert.....
vstr Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 (endret) klikk på -->Play games --> Counter Strike (så kommer det opp at du Laster ned spillet.) dette foregår i steam vinduet. Endret 6. oktober 2005 av vegis
WebKnight Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Åja, sånn ja... My bad, gjør som vegis sier du så blir det bra
VikinGz Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 klikk på -->Play games --> Counter Strike (så kommer det opp at du Laster ned spillet.) dette foregår i steam vinduet. hrmf..... Er ganske bløt på dette området gitt Ser ikke det du mente jeg :S
vstr Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 (endret) du har ikkje kjøpt CS 1.6 Husk, du må kjøpe HL1 for å spille CS 1.6. Med HL2 får du kun tilgang til det nyeste. Kort og greit, så kan ikkje du laste lovlig ned 1.6. EDIT: hvis du hadde hatt tilgang til 1.6 så hadde det vert plasert på listen der som CS:s osv. er plasert. Vegard Endret 6. oktober 2005 av vegis
VikinGz Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 Fikk høre at det gikk jeg :S Får til å spille vanlig HL da...
ttt Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 CS har ein eigen kategori under "Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene", tråd flyttes.
Rampage Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Han mente Half life, uten å spesifisere hvilket. Så han mente vel HL2 eller HL2:DM?
Jooakim Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Han sa "Får til å spille vanlig HL da... ". Han mener kanskje Half Life:Source
Rampage Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Han sa "Får til å spille vanlig HL da... ".Han mener kanskje Half Life:Source Kanskje det ja =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå