Gå til innhold

Rogue helt uønsket?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rouge er ønsket, men det er som regel overbefolka med rouges på serverene, så da blir det ofte et problem å komme inn i gode guilder osv. :ermm:

Jepp, stemmer det. Det er tilnærmet umulig å komme inn i en rutinert MC guild som rogue, med mindre du har gode kontakter osv. Det er rett og slett for mange av oss :)

Lenke til kommentar

som andre har sagt, så er det nok veldelig vanskelig å joine guilds som farmer mc når du er rogue. men det betyr jo ikke at du ikke kan spille i MC, finn deg et guild som er på vei mot MC, dette er nok ditt beste alternativ som rogue.

 

Rogues er veldig viktig i MC, og BWL, like viktig som andre klasser, det er bare tilfeldigvis sånn at rogues er veldig mange av, mens noen andre klasser er det veldig få av eks. priest.

Lenke til kommentar
Litt for mange som har valgt easymode, rett og slett. :)

 

Er vel 'locks, prester og druids som er de mest attraktive, på mitt realm iallefall.

Easymode? Jeg valgte rogue fordi jeg syntes det hørtes morro ut, ikke fordi jeg trodde det var vel... easymode? Hva nå enn det skal bety.

 

Er egentlig glad jeg ikke valgte en mer "populær" klasse som f.eks. priest/druid, pga. da tror jeg jeg hadde gått lei. Rogue er den morsomste klassen å spille synes jeg (Ja, jeg har prøvd de fleste klassene til 20ish, priest til 30)

Lenke til kommentar
Litt for mange som har valgt easymode, rett og slett. :)

 

Er vel 'locks, prester og druids som er de mest attraktive, på mitt realm iallefall.

Easymode? Really?

 

Jeg har nå både en lvl 60 Rogue og Priest (shadow), og jeg synes nå det var mye lettere og lvl'e Priest'en. Har også en lvl 36 Mage som jeg synes er mye mye lettere og lvl'enn både priest'en og roguen.

Lenke til kommentar

Rogues gjør mye dmg derfor er de ønsket. Teller ikke med stunlock da de fleste bossene i MC er stunlock immune. Men det er for mange rouges iforhold til hvor mange man egentlig trenger.

 

Det de aller fleste guildene trenger er warlock, priest, druid ( i den rekkefølgen).

Lenke til kommentar

Meg med min recap. Huntere ligger ca 10% mindre dmg enn de best gearet roguene. Og vi trenger så og si ikke healing. Eneste bossen i MC som jeg trenger healing på er Ragnaros. Resten av bossene kan jeg fint klare meg uten healing. Men i motsetning til rogues som er up and personal med bossene som trenger konstant healing.

Lenke til kommentar
Litt for mange som har valgt easymode, rett og slett. :)

 

Er vel 'locks, prester og druids som er de mest attraktive, på mitt realm iallefall.

Jepp. Jeg hadde tenkt å teste Rogue selv. Fy, så lett det er å lvle på PvP-server. Blir aldri ganket omtrent. "Oh noes, noen kommer og tar meg! *Vanish*". Hadde 13 dager /played når jeg dinget 60 og da drev jeg med alt annet tullball i tillegg.

Lenke til kommentar
Nå som huntere gjør kun 10% mindre skade enn rogues, men trenger 90% mindre heals enn rogues så har ønsket etter huntere økt, mens ønsket etter rogues synket.

Faint hvert 10 sekund så tar du ikke skade, hvis det er heavy aoe (mc feks) så bandasjerer man seg..

 

Sånn skal det være ;)

Men hvis du stikker ut for å bandasjere så mister du tid til å gjøre skade. Da er det bedre å ha en heal nå og da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...