Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Dette må være midt i blinken for de som har et utrolig stort behov for å skrive mails. Sjekk ut denne siden her.
Zeph Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Hadde det vært lagringsplass på ein server Ser ikkj heilt poenget med dette lengre eg, finn ein person som har burk for 1GB på e-postkontoen sin. Er berre blitt ein skrytefaktor. For dei fleste er 20MB meir enn nok.
Complexity Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Hadde det vært lagringsplass på ein server Ser ikkj heilt poenget med dette lengre eg, finn ein person som har burk for 1GB på e-postkontoen sin. Er berre blitt ein skrytefaktor. For dei fleste er 20MB meir enn nok. på hotmail kontoen, klarte jeg aldri å fylle opp de 2mb.. bruker gmail og yahoo også da..
Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Er berre blitt ein skrytefaktor. Joa, jeg er så enig med deg atte. Lurer på hvor mange mails det går på 1TB? Jaja, arti læll..
Zeph Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 på hotmail kontoen, klarte jeg aldri å fylle opp de 2mb..bruker gmail og yahoo også da.. Samme her, men med dagens mengde av Spam kan 2MB bli litt lite etter eit par dagar.
Marti Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Man kan jo bruke Peer2Mail da. Programmet deler opp en fil i mange deler og laster dem opp til mail serveren. Deretter kan man installere programmet på en annen PC og programmet laster automatisk filene og setter dem sammen igjen. Ganske kjedelig med dårlig upload though.
Chief_R-W Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Er vel og bra med litt plass, så lite som 25mb på hotmail blir for lite, mens gmailen er grei der ha jeg 2,6-2,7gb og holder massevis. Men det som ikke så mange tenker på at det er filstørrelse begrensning på 10mb per fil så hva skal til for å fylle opp mye av 1000gb med 10mb filer. Har selv registrert meg på mailnation men kommer nok aldri til å bruke det.
Marti Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Skjønner ikke at tullingene spanderer så mye plass på en mailkonto? Og i tillegg er den gratis? Sukk..
Marti Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Hmm. Det tok litt tid forrige gang jeg gikk inn, men den funket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå