Gå til innhold

Sylvanas - Method - Firemaw down!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting skal du i alle fall ha; du er kronisk god til å fortelle oss om ting som skjer i livet ditt. Det være seg små eller store ting... ;)

Jeg har ikke aning om alliansen på Runetotem har kommet så langt. Jeg måtte stenge kontoen min for fjorten dager siden. :cry:

-KJ

Skrevet
nå må the axemen lage ny post hver gang de dreper en boss...

:dribble:

"The Axemen kills Hogger"

"Nefarion down by The Axemen - IMBA1!11"

..eller ikke. :)

Skrevet
er vel ikke så veldig farm status over BWL enda? :p

Eh, jo...

Er vel kun for de guildsa som har brukt mesteparten av tia si i BWL siden BWL-patchen kom. ;)

Skrevet (endret)

Gratulerer GRendal, må si Method ser ut til å være en sinnsykt god PvE guild.

Dere må huske på at Sylvanas er en av de serverene fra April, derfor blir det litt mer spesielt.

.. ot: så på signaturen din at du hadde en gnome med navnet pcpinkyboy, var det ikke en annen som het noe slikt?

Endret av Zevz0r
Skrevet

Jeg drepte en rare-spawn i Redridge med pally-alten min... Droppet et par grønne mail gloves, som jeg i grunn ikke har bruk for, så jeg tror jeg skal selge de på AH. Jeg fikk også en del andre grønne items, så kanskje jeg tjener noen silver på det til sammen.

Ellers så... fikk jeg Verigan's Fist i går, på lvl 22, ganske fornøyd med det.

:roll:

Skrevet

Vår guild, Sock Puppets, på US Bleeding Hollow har tatt Chrommagus to ganger nå, inkludert en av dem med hvor han hadde time lapse som det ene breath attack.

Nå settes alt inn på å få tatt Nefarian.

Skrevet

.. ot: så på signaturen din at du hadde en gnome med navnet pcpinkyboy, var det ikke en annen som het noe slikt?

tenker vel på pcnighost og pcjason fra pcguard elite :p

Skrevet (endret)

ahh, wipet 4 ganger på vancleef idag. men klarte ham til slutt med 2 players left.

men seriøst* vi tok ham ned, noen som har kommet lengere*?. hva i søttan er det for en tråd?. kom med litt screens, litt loot, kanskje en video så skal jeg gidde å åpne noen av trådene dine i fremtiden :)

EDIT: ahh, glemte en ting. OLD :p

Endret av Henrik2k

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...