Gå til innhold

Feil med ny patch/Rank


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle snakker om at de har hoppa så mye i rank... nå sier det seg selv at jeg med mine 1600 poeng ikke hopper så veldig langt oppe i rang, men corporal burde det nå bli... i hvertfall iflg. en av disse rangstigene som ble linka til litt tidligere i denne tråden... Ei heller noen unlock av våpen... :hmm:

Lenke til kommentar
@jack_: Sikkert en mulighet for det ja! Vil tro det fungerer for deg når du kommer hjem. Hvis deg ikke fungerer, kan du jo alltids sende EA en mail... Opplevde at ting gikk kjappere for meg ettersom tiden gikk i går kveld, alltid en sjanse for at ting går tregere når det slippes nye patcher o.l.

Det virka da jeg kom hjem. Jeg var litt ivrig i overigår kveld. Og det var nok at serveren var litt stressa.

Lenke til kommentar

Er det noen som opplever at patchen fikser lagging i grafikk?

Instalerte i går og satte oppløsning på 1280*1024 og det gikk smertefritt.

Forrgie uke lagget det på 800*600...

 

P.S Når jeg nå steg i gradene og fikk unlocket G3 fant jeg noe underlig.

Når du skyter våpenet tomt drar du ladearmen tilbake og så bytter du magasin...

tenk at det virker likevel? :p

Lenke til kommentar

Er storfornøyd med v1.03 patchen. Ved start av spillet så slipper jeg nå endel små ting som var med den forrige, også gikk spillet mye glattere ved at minne problemene er borte (har 1GB).

 

Men er litt uvanlig å se at nesten alle på servern er sersjant og høyere og nesten ingen corporal og lavere :D

Lenke til kommentar

den pokkers serverbrowseren har ikke blitt noe bedre med Favorites. Den er faktisk blitt verre. Nå kan man ikke søke på noe eller slå på noe filter uten at den rett og slett kortslutter og ikke viser noen servere i det hele tatt :realmad::realmad::mad::thumbdown: pluss at nå fikk jeg "please check your network connections" meldingen på EN ensom server, og da vil den selvfølgelig ikke vise noe IGJEN! Kan de "Geniene" i DICE og EA greie å fikse et problem uten å lage et nytt ett :mad:

Lenke til kommentar
@jack_: Sikkert en mulighet for det ja! Vil tro det fungerer for deg når du kommer hjem. Hvis deg ikke fungerer, kan du jo alltids sende EA en mail... Opplevde at ting gikk kjappere for meg ettersom tiden gikk i går kveld, alltid en sjanse for at ting går tregere når det slippes nye patcher o.l.

Det virka da jeg kom hjem. Jeg var litt ivrig i overigår kveld. Og det var nok at serveren var litt stressa.

Jepp, var det jeg trodde :)

 

Opplevde vel noe av det samme sjøl faktisk... Fikk en god del poeng ingame samme kvelden som patchen kom, og det tok litt tid før BHQ'en oppdaterte seg, slik at poengsummen like etter jeg var ferdigspilt, hadde ikke rukket å oppdatere seg.. Da jeg sjekket morgenen etter, var alt som det skulle derimot.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Har fått alle poengene og utmerkelsene som jeg har tjent etter 1.0.3. No problemo!

Bare for å si det samme, funker her også. Det tok sin tid, etter installering av 1.03 patch, men nå er alt på "g" igjen.. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...