MindZlave Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Er dette full eller noe ala de forrige 8x.xx driverene?
jon-t Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Ser bra ut: This driver fixes some issues found on Release 75 drivers on Black and White including: - Performance slowdown on GeForce 6 and 7 series GPUs - Texture corruption on GeForce 6 series GPUs - Adds SLI profile for the best out of box experience In addition this new driver also adds many new features for our GPUs that function properly and reviewers can immediately test including: - Increased performance for GeForce GPUs - SLI Mixed vendor support - Dynamic SLI with no reboot when using a single monitor - PureVideo and HDTV enhancements Version: 81.82 Driver Type: Official Build Driver Release: Release 80 Operating System: Windows 2000/Windows XP
jon-t Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Det skal også vere endring i Nvidia Control Panel: Ser det er blant anna ein ting eg synest har manglet i dei tidligere driverene og det er meir avansert tempratur display, og det får man jo også her (veit at det er bedre i Rivatuner, men det er ein forbedring) NB: har kopiert liker fra eit anna forum, eg har ikkje testa denne driveren. Endret 4. oktober 2005 av jon-t
Omnikron Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 er det extreme-g 81.82 v2.exe man skal laste ned eller 81.82 beta drivern? Hva er forskjellene?
Omnikron Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 er de farlige å bruke eller no? Hvorfor bruker ikke alle denne driveren om den er tweaket slik at det blir bedre ytelse?
jon-t Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Det skal i utgangspunktet bare vere positive sider med tweaka drivere, med tanke på at det er orginale drivere med optimaliseringer for forskellige spel og/eller fikser for problemer i orginale drivere
jon-t Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Driver å tester driverene no, men ser ingenting til dei fancy menyene...
jon-t Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Fant dei, man må finne eit program som heter nvcplui
brsseb Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Noen som vet når den offisielle nvidia.com-releasedatoen er?
mirene Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Unskyld offtopic Snekker'n.Men HVOR har du fått tak bildet av stumpen. Vil GJERNE ha tak det bildet,jeg og Endret 4. oktober 2005 av mirene
Tåkelys Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Fant dei, man må finne eit program som heter nvcplui Kan du forklare hvordan man gjør det?
Omnikron Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Unskyld offtopic Snekker'n.Men HVOR har du fått tak bildet av stumpen. Vil GJERNE ha tak det bildet,jeg og herregud, hva med å sende en privat melding?
Boralis Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 Unskyld offtopic Snekker'n.Men HVOR har du fått tak bildet av stumpen. Vil GJERNE ha tak det bildet,jeg og Tok et raskt bilde av dama når hun svinset forbi , så beklager det er privat
Panofix Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Siden jeg ikke fikk svar: Fungerer nVIDIA 81.82 på LAPTOP?
Nighte Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Vil advare enkelte om at de driverne ikke gjør livet bedre for en stakkars som bruker maskinen til å redigere film. Fikk ikke noe avspilling av film til overhode, og alt bare hang seg. Ellers var alt bare gull....synd really :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå