Gå til innhold

Riddick: Espace from Butcher bay spørsmål


Anbefalte innlegg

Spillet begynte fantastisk, jeg likte veldig godt når jeg surret rundt i cellene, med knyttenevene og en sjelden "shiv" som våpen. Snakket med folk og planla rømninga.

 

Men så kom jeg inn til maincomputeren der. Kunne bruke våpen, det var fullt kaos i spillet. Masse skyting.

 

Har ikke kommet så veldig langt (siden pc-en restarter seg hele tida :S )

Men det virker som det bare kommer til å være masse shoot-em-up.

 

Spørsmålet mitt er som følger:

 

Vil jeg bli tatt til fange igjen og det blir mer sniking o.l. for å komme seg ut?

Eller kommer jeg bare til å skyte meg ut fra nå av?

 

Noen som kan svare på den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det spillet her er heavy scriptet, og en av de bedre shooterene i år. Ble så overasket som jeg bare kunne av dette spillet.

 

SPOILERS:

 

JA, det blir en shoot'em-up fra nå av, men med MANGE MANGE fete vrider og varianter. Ja du vil bli tatt til fange igjen, du skal wacke sjefen over alle sjefer, du skal ta kontroll over digre Mech-roboter og ellers ha det bra fett. Det er bare å slappe helt av, det spillet her er kjempemoro fra ende til annen - dog noe kort syns jeg. Enten er det kort, ellers spilte jeg aaaaltfor mye. Jeg elska det iallefall.

 

Det er ikke bare førsten som er annerledes og tøff, hele spillet er lagt opp sånn at det alltid er noe nytt. Og skuespillet i dette spillet er jo bare konge.

 

Spill gjennom det ... trust me!

Lenke til kommentar

Ja for all del ikke stopp! Er langt i fra ferdig du nå. Tror dette spillet havner helt til topps på min liste over FPS spill, og er i allfall det beste på en stund (slår HL2 ned i støvlene for min del). Men det var selvsagt alt for kort. Skulle så gjerne vart mye lengre (som ofte er saken med gode morsome spill).

Lenke til kommentar

Vel, må innrømme at jeg hadde lyst til å spille videre, og gjorde det litt også. Dessverre så restartet pc-en seg hele tida mens jeg spilte.

 

(Det har skjedd på 2 spill, dette og Freedom Fighters)

Så da gadd jeg ikke mer, må innrømme at når misfostrene og diverse dukket opp ble jeg litt skuffet.

 

Så tror dette blir liggende for nå.

Men takk for gode innspill ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...