Gå til innhold

Her er oktober-modellene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel det var snakk om vanlig gsm nettet og europa på første showet jeg vet om hvor den ble nevnt. så om den ikke kommer til norge vil være direkte dumt.

 

og når det gjelder utseende. smaken er som baken, men jeg synes den har noe retro over seg med tanke på fargebruken :p

 

edit:

 

en liten ting skurrer angående den testen forresten. den bruker e720 bilder for å vise kvaliteten på kameraet til d550. blir litt sensasjonspresseaktig, vi er først med bildene og alt det der...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

SXG75 kan bli den første mobilen jeg kjøper til over 1000,- siden C25. Jeg har nok på konto nå etter stipend har rullet inn så i teorien er det plass i budsjettet.

Litt stor og tung men med så mange features at en teknofil som meg får våte drømmer i 900 MHz båndet og jeg har uansett en CF62 å suplementere med.

Kan noen anbefale en test eller to av denne mobilen?

 

EDIT: Yay, sl45.com preview review (linetrough) av molna

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Hmm... Er det berre eg som ikkje klarar å finne ut av det, eller finst det ingen info angåande OS på SXG75? Kunne tenkt meg å vite det før eg slenger 3500 på disken.

Er det nokon som kan fortelje meg det?

SXG75 bruker proprietært Siemens operativsystem, men Brew uiOne grensesnitt.

 

Arrester meg om jeg tar veldig feil her, men det er noe i den duren :)

Lenke til kommentar

Du tar nok feil der ja.

For et par måneder siden hadde du rett, men Siemens bestemte seg for å kutte ut uiOne p.g.a at de måtte ha utsatt lanseringen av SXG75 med flere måneder hvis de skulle vente på at uiOne ble ferdig.

 

Så nå er det:

BREW Plattform

Siemens OS og UI

 

Såvidt jeg har forstått da :)

Ikke helt sikker på forskjellen mellom plattform og OS...

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt N70 fra mshop. De hadde fått inn et lite parti tidligere i dag. Så jeg rakk akkurat å sikre meg en av fem telefoner. Fikk mail fra kundeservice at jeg har den i posten om et par dager! :) Da kan dama overta min K750i...gjett om jeg gleder meg altså!

 

mvh.

 

Tom

javascript:emoticon(':dribble:')

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...