Gå til innhold

Netshop Blåmandag - tilbud hver time!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God kveld alle sammen! :thumbup:

 

Vi hos Netshop ønsker bare å takke alle sammen for en super dag. Vi har hatt det utrolig morsomt og utfordrene og setter pris på at så mange har fulgt oss igjennom hele denne dagen. Tilbudene blir liggende ut til kl 24 og vi håper da at alle skal ha fått muligheten til å handle selv med en litt ustabil server her :whistle:

 

Vi håper at dette falt i smak og kan love at vi kommer med andre spennende ting også i tiden som kommer.

 

 

 

Ha en riktig god kveld.

 

Mvh

 

Gisle

Netshop ASA

 

Det finnes bare en`NetShop!

Lenke til kommentar

har skrevet to mase brev om å få byttet den mx518 med den g5 (logitech det også som har bedre "tall2) men får ikke svar, er det mulig å bytte musene uten å stryke bestillingen?

 

Jeg har nemlig en frakt til gode, så om jeg bestiller på nytt for jeg + frakt, prisen ligger fortsatt på 525 bare 70kr mer.

 

Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Tror jeg bestiller den WD disken.

Ja løp å kjøp. Du sparer jo hele 80 kr! :p

Hadde håpet på en ny disk jeg også i dag,men det tilbudet fristet ikke meg.

hehe. Så det. Var litt kjapp med regninga der. Tenkte først på 180 kr. i avslag.. men 80 kr. var ikke det helt store..

 

Tror jeg dropper harddiskkjøp og beholder min 36 GB Raptor og 200 GB. Har litt plass igjen.. Kjøper heller når det blir krise..

 

*Eller hvis disken blir satt ned til 900 kr.*

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar
har skrevet to mase brev om å få byttet den mx518 med den g5 (logitech det også som har bedre "tall2) men får ikke svar, er det mulig å bytte musene uten å stryke bestillingen?

 

Jeg har nemlig en frakt til gode, så om jeg bestiller på nytt for jeg + frakt, prisen ligger fortsatt på 525 bare 70kr mer.

 

Noen som vet noe om dette?

Bare ring? Tror telefon er hovedgreia idag.

Lenke til kommentar
har skrevet to mase brev om å få byttet den mx518 med den g5 (logitech det også som har bedre "tall2) men får ikke svar, er det mulig å bytte musene uten å stryke bestillingen?

 

Jeg har nemlig en frakt til gode, så om jeg bestiller på nytt for jeg + frakt, prisen ligger fortsatt på 525 bare 70kr mer.

 

Noen som vet noe om dette?

Du skulle ringt dem, ta en telefon i morgen og prøv hvis du ikke kommer igjennom nå med en gang.

 

De er veldig behjelpelige.

Lenke til kommentar
God kveld alle sammen! :thumbup:

 

Vi hos Netshop ønsker bare å takke alle sammen for en super dag. Vi har hatt det utrolig morsomt og utfordrene og setter pris på at så mange har fulgt oss igjennom hele denne dagen. Tilbudene blir liggende ut til kl 24 og vi håper da at alle skal ha fått muligheten til å handle selv med en litt ustabil server her  :whistle: 

 

Vi håper at dette falt i smak og kan love at vi kommer med andre spennende ting også i tiden som kommer.

 

 

 

Ha en riktig god kveld.

 

Mvh

 

Gisle

Netshop ASA

 

Det finnes bare en`NetShop!

Tro om det ikke var reist spørsmål om reklame i forumet tidligere?

Velkommen til Netshopforum!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...