Gå til innhold

Ja, vi hater Chelsea.


tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=129067

 

Vet ikke hva jeg skal si, men jeg føler meg litt kvalm.

5839116[/snapback]

 

 

Du føler deg kvalm med en gang et godt lag kjøper en god spiller..

5839174[/snapback]

630mill for en spiller på 30år må de gjerne kaste bort, men de gir jo altfor mye for spillere å ødelegger dermed spillermarkedet.

5839276[/snapback]

 

hvis du hadde tatt deg den tid til å undersøke saken så innholder den prisen, verdien på Hernan Crespo..det er snakk om en byttehandel+ penger

Lenke til kommentar
hvis du hadde tatt deg den tid til å undersøke saken så innholder den prisen, verdien på Hernan Crespo..det er snakk om en byttehandel+ penger

5839294[/snapback]

Det står da faktisk i saken jeg leste, så er fullt klar over det.

 

Hva så om prisen inneholder Crespo? Er da fortsatt 630 mill i verdier, om du måler det i penger eller kameler er ett fet.

Lenke til kommentar

Venta på det...dei kom ikkje vidare i CL, storsjefen forlanger innkjøp for å unngå enda eit tap og så kjøper dei Sjevtsjenko...

 

Synest ikkje så mykje om dette eg, at dei rikaste klubbane alltid har ein fordel er ingen hemmelighet, men dette blir for dumt synest eg.

Lenke til kommentar
630mill for en spiller på 30år må de gjerne kaste bort, men de gir jo altfor mye for spillere å ødelegger dermed spillermarkedet.

5839276[/snapback]

Har du misforstått noe?

5845742[/snapback]

Nei.

 

Hvis du mener en spiss på 30 er verd 600mill så er det nok du lille venn som har misforstått noe. Å med en spillestil som Chelsea vil han aldri kunne putte nok for og oppveie den prisen. I tillegg har de mistet Crespo, en spiller jeg mener er vel så god som Andrei foran kassa, men ikke fullt så god kjemper og ballvinner. Men det har de jo Drogba for.

Lenke til kommentar

Om han ikke lever opp til 600 mill. kan være en annen sak, men Chelsea driter i hvor mye spillerne koster. Derfor er ikke dette noe hinder for denne klubben. Andrei er blant de alle ypperste spissene i verden, og ja, han ER mye bedre enn Crespo. Jeg ville byttet Crespo mot Andrei på et blunk.

 

Du kan ikke si at du faktisk synes det er bra at Chelsea betaler så mye for denne spilleren? Jeg vet at du sikkert prøver å se det på den positive siden her, men jeg for min del ser ikke mange lyspunkter med denne overgangen. :(

Lenke til kommentar
Om han ikke lever opp til 600 mill. kan være en annen sak, men Chelsea driter i hvor mye spillerne koster. Derfor er ikke dette noe hinder for denne klubben. Andrei er blant de alle ypperste spissene i verden, og ja, han ER mye bedre enn Crespo. Jeg ville byttet Crespo mot Andrei på et blunk.

 

Du kan ikke si at du faktisk synes det er bra at Chelsea betaler så mye for denne spilleren? Jeg vet at du sikkert prøver å se det på den positive siden her, men jeg for min del ser ikke mange lyspunkter med denne overgangen. :(

5847559[/snapback]

Selvfølgelig ville jeg hatt Andrei foran Crespo, men ikke til den prisen.

 

Jeg synes ikke det er bra at de betaler slike summer, det ser du hvis du leser alt jeg skrev :)

Lenke til kommentar
Selvfølgelig ville jeg hatt Andrei foran Crespo, men ikke til den prisen.

Chelsea bryr seg jo ikke om prisen, derfor er den likegyldig. Skulle Liverpool derimot kjøpt spissen for denne summen, ville jeg reagert.

 

Jeg synes ikke det er bra at de betaler slike summer, det ser du hvis du leser alt jeg skrev  :)

Og jeg er selvfølgelig enig. :)

Lenke til kommentar

Gleder meg å se at det er flere her med samme mening som meg... :w00t:

Det er litt feil at en pengesjuk russer pluselig bestemmer seg for å sponse et lag. Fotball skal jo ikke være tilfeldighet.... Burde bli regler mot å sponse fotball lag. Til slutt blir det vel bare de lagene med den aller rikeste fansen som vinner kamper. :no:

Endret av olaberg
Lenke til kommentar
Til slutt blir det vel bare de lagene med den aller rikeste fansen som vinner kamper. :no:

5912182[/snapback]

 

 

Eller de med den rikeste eieren, dermed alle de dyreste spillerne?

 

Jeg tror også Chelsea ser på Adriano nå, men ifølge VG eller DB, husker ikke hvilken, så hadde de jo lagt inn ett bud på Eto'o på 50 mill pund. Bare falske rykter tror jeg, men han går nok aldri fra Barcelona hvis det skulle vise seg å være sant, selvom 50 mill pund er enormt mye penger.

 

Jeg tror Henry enten fortsetter i Arsenal ut karrieren, eller går til Barcelona, noe som ville vært surt for alle Real Madrid fans. Eto'o, Ronaldinho OG Henry er en kombinasjon som kan score en hel del :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...