Gå til innhold

FIFA 2006 PC problemer


Anbefalte innlegg

HJELP...

 

Jeg har kjøpt Fifa 2006 til PC min. Men "meny valgene bare ruller".

 

Hår trådløs mus og tastatur fra Logitech.

 

Har lest på hjelp menyen, og der står det at det kan skape problemer.

 

 

Hva skal jeg gjøre? Må jeg kjøpe tastaur/mus med kabel..

Lite teit med et helt nytt spill. :no:

 

 

 

KAN DERE HJELPE MEG---

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akkurat samme problem!!! kjiiiipet......hadde faktisk samme problem når jeg skulle prøve demoen men regnet selvfølgelig med at de hadde fikset problemet på full versjon......tåpeli dårli av EA....noen som har forslag på hva en kan gjøre??

 

Har en microsoft usb mus og et vanlig ps2 tastatur....problemet ligger ikke i disse, siden jeg prøvde å trekke dem ut, og da gikk fortsatt menyen amokk inne i spillet...:\

Lenke til kommentar

Jeg har også prøv med usb mus og ps2 tastatur, og som du sier feilen er der fortsatt. Dette er nu dri.! :cry: Jeg som gleder meg sånn til å prøve dette.

 

Det må jo være flere en oss som har dette problemet. Og det må jo kunne løses på en eller annen måte. :hmm:

 

 

Håper det er noen smarte hoder der ute :thumbup:

Lenke til kommentar

Her er en del ting jeg fant som er på engelsk, prøv denne dere:

 

Mouse Scroll Bug/Menu Switching Bug Solution: (Steps tested on Windows XP... follow the steps accordingly depending on your Operating System) 1. Open FIFA 06, then minimise (Alt+TAB) 2. Go to Control Panel (Start, then Control Panel) 3. Click Performance and Maintenance (in Category View) 4. Click System 5. In System Properties window, click the Hardware tab 6. Click Device Manager 7. Click the '+' next to Human Interface Devices 8. Trial and Error - try disabling different devices but remember not to disable your mouse or keyboard. You might have to disable more than one thing, I know I did. This worked for me, hopefully it works for you.

 

Dere kan også prøve og trekke ut mus og tastatur og sette inn på nytt.

Endret av Nessi
Lenke til kommentar

Takk Nessi. :thumbup:

 

Det skal jeg prøve når jeg kommer hjem i dag.

 

 

Men hva menes med:

 

7.Click the '+' next to Human Interface Devices 8. Trial and Error - try disabling different devices

 

Jeg finner ikke ut hva "Human Interface devices" er (Har norsk versjon)

 

Har prøv å ta ut og inn "mus/tastatur" pluggen men det hjalp ikke.

 

Takker for flere forslag :yes:

Endret av sstor-re
Lenke til kommentar

dette funka for meg:

 

INPUT PROBLEM FIXED - Du skal ændre i "My Documents\FIFA06\user\devdata.dat" filen efter at have prøvet FIFA06. Åben den med wordpad.exe. (Højre klik, "Åben med...", "Vælg program", "Wordpad"). Find linierne: "[Default Pad|Default]" "DEADZONES=0.3,0.3,0.3" "0|20|3,0|21|4 ..." og så videre... Fjern ALLE DE TRE linier med tal - og, dette er vigtigt, skrive TRE BLANKE linier i stedet for. Gem filen og start spillet.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...