Gå til innhold

NVIDIA Forceware 81.82 Beta


KimmiK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt mye bra om denne driveren på forums osv. Første solide 8x.xx driveren hører jeg. Bruker ikke betadrivere selv med mindre jeg må, så jeg lurte på om noen av dere som har den kan ta screenshot av det nye kontrollpanelet?

 

AND if you'd like to see the new nVidia Control Panel, look in Windows/System32 for nvcplui.exe.  Run it and enjoy!
Lenke til kommentar

Likte det nye kontrollpanelet. Syns det så veldig enkelt og greit ut, men kanskje litt vanskeligere å komme til settings raskt (kanskje). Må bare ta med en quote fra guru3d tråden som er linket til lengre oppe

Started 3dMark05 and saw a FPS-drop of 2 just in the first scene of the first test. Back to 78.05.

 

LOL.

Lenke til kommentar
Fikk ikke opp det nye kontrollpanelet.

Regner med det gamle ikke lot seg avinnstallere forrige sletterunde...grr :s

 

Edit:

Og fikk ikke det nye nå heller....Noe spesielt som må gjøres for å få d opp?

Du måtte se etter en fil. Look for the file, "nvcplui.exe".. It's the new Nvidia CP. Here a few screens of it.

post-23-1128252446_thumb.jpg

Endret av kirjogra
Lenke til kommentar
Har hørt mye bra om denne driveren på forums osv. Første solide 8x.xx driveren hører jeg. Bruker ikke betadrivere selv med mindre jeg må, så jeg lurte på om noen av dere som har den kan ta screenshot av det nye kontrollpanelet?

 

AND if you'd like to see the new nVidia Control Panel, look in Windows/System32 for nvcplui.exe.  Run it and enjoy!

Sånn ser det ut hos meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...