Gå til innhold

TES: The British are coming!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Patrick Stewart! :thumbup:

*hoppe opp og ned*

Stew-art... :whistle:

Han har stemmen til Emperor Uriel Septim.

Så han møter vi tidlig i spillet.

Patrick Stewart er som kjent Capt. Luc Picard fra Star Trek :)

Sean Bean spilte Boromir i Lord of The Rings

Terence Stamp er kjent fra The Phantom Menace som Supreme Chancellor Valorum

Skrevet
Patrick Stewart er som kjent Capt. Luc Picard fra Star Trek :)

Sean Bean spilte Boromir i Lord of The Rings

Terence Stamp er kjent fra The Phantom Menace som Supreme Chancellor Valorum

:dribble:

Skrevet

Fantastisk, dette spillet kommer til å bli en klassiker allerede før det er lansert :dribble:

Synes snart gamer.no burde legge opp en forhåndstitt om TES: Oblivion, nå er jo tross alt mye mer info tilgjengelig enn tidligere ;)

• 2 uker senere...
Skrevet
Fantastisk, dette spillet kommer til å bli en klassiker allerede før det er lansert  :dribble:

Synes snart gamer.no burde legge opp en forhåndstitt om TES: Oblivion, nå er jo tross alt mye mer info tilgjengelig enn tidligere ;)

4950574[/snapback]

problemet med gamer.no er vel at de (ikke for å bitche men) kun anmelde spill som er hotte for barn og gjerne titler som er blåst opp av barna selv. Og de har et stort problem med å gi for høy karakter selv om spillet gjerne har dårlig grafikk og dårlig gameplay.

Så jeg syns ikke at vi trenger noe omtale om Oblivion siden dette spillet er mere for voksne folk og ikke har replay eller biler som går i 300 kilometer i timen og ikke får skade.

Var jeg negativ nå?

Syns dere virkelig at det fins spill som er så perfekte at det gir en 6'er på terningen? (får man 6'er på terningen hvis man betale for det, hmmm)

Skrevet

Vel, ikke vær for sikker audi_a8:

Du skal forresten ikke se bort i fra at det kommer mer stoff om The Elder Scrolls IV: Oblivion på Gamer.no i løpet av den nærmeste tiden (noen av journalistene våre har nemlig testet spillet på X05-messen i Amsterdam).
:thumbup:

(Fakta om Oblivion (Nyhet))

Skrevet (endret)
problemet med gamer.no er vel at de (ikke for å bitche men) kun anmelde spill som er hotte for barn og gjerne titler som er blåst opp av barna selv. Og de har et stort problem med å gi for høy karakter selv om spillet gjerne har dårlig grafikk og dårlig gameplay.

Så jeg syns ikke at vi trenger noe omtale om Oblivion siden dette spillet er mere for voksne folk og ikke har replay eller biler som går i 300 kilometer i timen og ikke får skade.

Var jeg negativ nå?

Syns dere virkelig at det fins spill som er så perfekte at det gir en 6'er på terningen? (får man 6'er på terningen hvis man betale for det, hmmm)

5006412[/snapback]

Jeg opplever Gamer.no helt motsatt - jeg syntes at omtalene her er rettferdige (som oftest), og jeg mener at i de spillene som jeg har prøvd, og Gamer.no har omtalt, har fått en rettferdig karakter. Joda, det har jo praktisk regnet 7'ere og 8'ere i det siste, men det er fordi det faktisk er gode spill! (Og jeg har ingen tro på at det vil stoppe nå, når vi som sagt har Oblivion, Age of Empires III, X³: Reunion og andre slike spill å se frem til.)

Og hva er dette du snakker om med "barn" og "voksen"? At Oblivion er mer "voksent", fordi det ikke har noen ul71m473 l337 h4xx0r-greier som syke biler som går 300+ km/h med lystgass og ikke får skade? Eller at barn (hva er egentlig "barn" i dine øyne? Bare lurer...) ikke vil forstå spillet, siden det er så avansert? Gamer.no anmelder forresten overhodet ikke bare "barnespill". Som sagt avhengig av hvordan du definerer "barn" da...

Gamer.no, hvis ved sine fulle fem, er jo nesten nødt til å skrive omtale om dette spillet for å se om det faktisk lever opp til hypen.

Jeg tror mange her er meget interressert i å se en Gamer.no-omtale av Oblivion, og hvis Gamer.no velger å gi det 10/10, ja, så er det vel fordi det fortjener det.

Angående "perfekt": Noe som er perfekt, er vel egentlig per definisjon noe som ikke kan bli bedre - og alt kan jo bli bedre, på en eller annen måte. Men angående Gamer.nos definisjon av karakteren 10/10:

10 - "Genialt"

Et spill som får denne karakteren, har klart å bevege oss på måter vi bare kunne drømme om, det har dratt oss inn og gjort oss til frenetiske forkynnere av spillets guddommelige styrker. Dette er spillene vi virkelig elsker, dette er spillene vi kjøper to eksemplarer av bare for å ha et av dem i en vakumpakket pose slik at det ikke blir tilstøvet. Dette er spillene som gjorde oss til spilljournalister i utgangspunktet.

(Hentet fra artikkelen "Slik vurderer Gamer.no spill".)

Vil bare nevne at Morrowind fikk karakteren 10/10 her hos Gamer.no, og jeg har fått et intrykk av at de fleste som har spilt samtlige Elder Scrolls-spill er enige om at serien bare blir bedre og bedre med hvert spill. Hvorfor skal Oblivion være noe unntak?

Endret av MiSP
Skrevet (endret)
Patrick Stewart ektremt sterk skuespiller.

og en av de beste stemme der ute. veldig majestetisk..

4948609[/snapback]

jepp, han har en genial stemme som bare oser autoritet.

Noen av oss husker ham sikkert også fra Lands of Lore fra Westwood "back in the day", der han også spillte, hva? jo konge :p

Endret av MrLee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...