The Walking Dead Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Hvis man leser denne: http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...howtopic=166830 så syns developer Pete Hines at det er greit at vi diskuterer innholdet så lenge man ikke sprer screenshots eller download locations. Så da kan vi diskutere Jeg syns at skogen ser ut som skog, det blir vel det første spillet hittil Litt dårlige animations, hunden blir litt robotaktig i gangen. spesiellt når den går fra bakbeina og ned på alle 4. Men siden dette er forholdsvis 'gammel' gameplay så blir det vel rettet opp når Oblivion kommer. Tror dette må være fra en xbox360 siden han snakker om stikke for å styre med. Det er nok brukt en 'trainer' i demoen for at helten ikke skal dø. (for de som lurte på hvorfor helten ikke tar skade) har så mye å si men får ikke sagt det pga av "rusk" i øyet. Endret 1. oktober 2005 av audi_a8
Kenny Bones Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Videoen var helt fantastisk! Det var virkelig fint å se Oblivion in motion! Jeg fikk helt hakeslepp når det først begynte og jeg fikk se cellen og lyset og skyggene. Og ikke minst grafikken! Parallax mapping er revolusjonerende i et spill som dette! Men det var animasjonene ja.. Det er ikke det at animasjonene er dårlig, det er bare det at overgangen mellom dem suger. Spesielt hunden merket jeg det var sånn på. Plutselig var hunden et annet sted. De skulle hatt et "animasjons-tween"-funksjon for dette som det er i Flash. Som i at siste del i en animasjon "blender" automatisk til en annen posisjon og deretter en annen animasjon. Da hadde ikke alt sett på stivt ut. Fysikken var jo helt fantastisk og vil virkelig sette spillet i nye høyder, men animasjonene virker ikke idet hele tatt å bli påvirket av Havok. litt synd, men så er jo også dette gammelt så det kan hende at det vil bli mye mer finpusset! Men fin video! Det er best å se den på TV egentlig for da får jeg litt følelsen av å faktisk se spillet!
The Walking Dead Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 tror rett og slett at animasjonene ikke kunne vært ferdig når denne demoen ble lagd. Det mangler utrolig mye av bevegelsene til f.eks den hunden. En annen ting som virker nytt iforhold til Morrowind er at damene har fått kvinnelige former og det liker vel de fleste? (jeg tenker da på realisme og grafikk).
Frijazz Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 En særdeles god video, noe av det tøffeste jeg har sett! Jeg likte at det ikke er ferdighetspoeng, men at man blir bedre i det man gjør. Mange bevegelige ting vil gjøre spillet utrolig dynamisk. Fast-travel var greit, ellers blir det veldig mye tråkking etter hvert. Ni store byer, det blir nok mange sideoppdrag som vanlig og sikkert mye å gjøre for tyver. Skogen var utrolig bra, og jeg håper fjell og daler holder samme kvalitet så vi får spisse, kantete og runde former. Det var jo bare runde former i Morrowind.
Licht Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Fikk sett den nå (skal ikke si hvor fra, men en stor, internasjonal spillside er involvert), og ... Jeg er mektig imponert. Absolutt alt var helt utrolig, kampene, fysikkmotoren, grafikken, landskapene, NPCs ... <3
Idioteque Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Ser utrolig bra ut. Det eneste som skuffa meg var animasjonene og lydeffektene på fireballs. Men jeg satser på at iallfall det første er retta opp, og det andre er ikke så veldig viktig, men jeg forventa en mer SVOOSJ-lyd.
The Walking Dead Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Skrevet 2. oktober 2005 Ser utrolig bra ut. Det eneste som skuffa meg var animasjonene og lydeffektene på fireballs. Men jeg satser på at iallfall det første er retta opp, og det andre er ikke så veldig viktig, men jeg forventa en mer SVOOSJ-lyd. mye av lyden er falt bort pga at dvden er kun i stereo og spillet er i 5.1 dolby. + at det blir lest opp kommentarer som tar litt av stereon også. Så lyden blir nok helt annerledes når spillet kommer. Garantert!
RevX Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Herlige, herlige video! Jeg har sett filmen flere ganger nå og er skikkelig imponert. Spesielt skogen, jeg har aldri sett en så realistisk skog i et spill før. Åh, som jeg gleder meg! Blir nok mye spilling denne jula.
Kenny Bones Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Men det er noe som gjør meg veldig nervøs og det er kontrollerstikkene til Xboxen. Håper det blir mulig å styre ordentlig for det virket som om Howard brukte stikker på videoen. Det er liksomm feil å ikke bruke mus! Men igjen er det vibrasjoner på 360-kontrolleren, så forhåpentligvis veier det opp!
Idioteque Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Men det er noe som gjør meg veldig nervøs og det er kontrollerstikkene til Xboxen. Håper det blir mulig å styre ordentlig for det virket som om Howard brukte stikker på videoen. Det er liksomm feil å ikke bruke mus! Men igjen er det vibrasjoner på 360-kontrolleren, så forhåpentligvis veier det opp! Kontrollene på XBOX vil selvsagt ikke være like gode som på PC. (Ikke at det gjør noe for meg, skal sannsynligvis kjøpe på pc, selv om den ikke er helt high-end, får vel oppgradere snart) Men hvis han brukte XBOX-kontroller i videoen, så virket det helt greit.
RevX Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Vel, jeg kan tenke meg at kontrollen på 360 blir god nok, ettersom Howard tydeligvis bruker stikke. Kan hende at det blir litt uvant, men dette bør gå seg til. Kanskje jeg velger å spille i tredjeperson hvis det er mer behagelig.
The Walking Dead Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Skrevet 2. oktober 2005 Vel, jeg kan tenke meg at kontrollen på 360 blir god nok, ettersom Howard tydeligvis bruker stikke. Kan hende at det blir litt uvant, men dette bør gå seg til.Kanskje jeg velger å spille i tredjeperson hvis det er mer behagelig. en ting som blir gøy med den stikka er at den blir trådløs, den ledninga har alltid irritert meg litt. Leste på det offisielle forumet at npc's for noen uker siden har fått et litt mere random flakkende blikk istedenfor det stirrende sløve blikket de har på dvd'en.
Tordenflesk Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Stakkars mitt 9800PRO. Kommer til å SE svette-dråpene renne av det når spillet kjører
Josten Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 For å ikke snakke om mitt geforce 4 ti4600 Men får vel oppgradere en del innen den tid. Likte den skogen utrolig godt.
Straffa Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 (endret) dæven steike og bra! ser først ut som det er tatt fra 360, men hvis du legger merke til når han er inne på map og hvordan han bruker pila der så ser man fort at det er mus han bruker. Endret 3. oktober 2005 av avanore
Kenny Bones Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Har dere sett dette da? http://media.putfile.com/naturalx_091305_01_wmvlowwide Dette hadde vært perfekt for Oblivion, men det er kanskje litt i siste laget for å legge på noe slikt..
Tordenflesk Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 litt bedre link: http://x602.putfile.com/videos/27506553789.wmv
Frijazz Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 For meg som bare har spilt Morrowind + utvidelser, har de brukt det samme temaet i musikken i hvert spill?
Kenny Bones Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 litt bedre link:http://x602.putfile.com/videos/27506553789.wmv Husker du hva dette systemet heter da? Jeg husket det ikke! Det heter vel ikke "physx" eller noe vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå