Gå til innhold

Hvor smart er du ditt dumme nek?

Ni kon

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kan ikke denne tråden dø? Blir dritforbanna fordi jeg ikke klarer det og at alle dere tullinger klarer det. :(

Løsningen står noen(en?) sider bak! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan ikke denne tråden dø? Blir dritforbanna fordi jeg ikke klarer det og at alle dere tullinger klarer det.  :(

Løsningen står noen(en?) sider bak! :)

Så det, men selv med løsningen klarer jeg det ikke. :(

Skrevet (endret)

Så akkurat tråden. Klarte den :innocent:

Edit: Ikke mye vits når svaret tydeligvis er postet fra før. Men seriøst, jeg ER smart :thumbup:

post-63-1128466639_thumb.jpg

Endret av Agres
Skrevet
Så akkurat tråden. Klarte den  :innocent:

Edit: Ikke mye vits når svaret tydeligvis er postet fra før. Men seriøst, jeg ER smart  :thumbup:

Da er vi to. :innocent:

Skrevet
yes. fikk det endelig ti. jeg får ikke til å laste ned bilde, denne meldingen kommer opp hver gang:
FØLGENDE FEILMELDING(ER) BLE FUNNET

Du kan ikke laste opp denne filtypen

Skift til .jpeg/.png el. :)

Skrevet

Jeg la merke til denne tråden nå... Forferdelig enkelt spill! Bare høyreklikk på flash-objektet og trykk på play to ganger. Da står det at du har vunnet. *humre* :wee:

Jeg klarte spillet på den riktige måten også, men det er vel lite poeng i å poste screenshot når man bare kan trykke på play. :p

Skrevet

Klarte den for noen dager siden (se tidligere i tråden), men i dag prøvde jeg igjen. Klarte det uten å gjøre feil en eneste gang :p

Egentlig ikke så veldig vanskelig når man har klart den, men man blir jo litt mer fokusert i slutten når man ikke vil drite seg ut :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...