Gå til innhold

Starcraft serials, giverglede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel møtt gamere,

Jeg har i det siste fått litt dilla igjen på det geniale spillet starcraft (fra 1997?), og jeg ser nå etter noen serials slik at meg og noen venner kunne spillt dette sammen på nettet. Ettersom det begynner å bli et rimelig gammelt spill som mange nok har lagt på hylla, så tenkte jeg det var verdt å spørre om noen hadde en serial som de ikke lenger bruker, kunne tenke seg å lånt vekk midlertidig, eller evt. solgt for en symbolsk sum.

Jeg ser i utgangsopunktet etter 2 stk, evt. 4 dersom det skulle være mye respons. Jeg håper noen kan hjelpe =)

-Stigma

PS: jeg hadde ikke plaget folk med å spørre her om det ikke var for at løse keys på ebay desverre virker å ha sluttet å selge lenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Starcraft, var det ikke det der det var så tett mellom nøklene at det bare var å prøve seg frem? Mener å huske at 15-20 forsøk var nok.

Tett mellom keys som fungerte til å installere ja, men ikke som fungerte på battle.net desverre =)

Skymarshall, skal snake med kameratene mine som trenger nøkkler, så kommer vi tilbake til deg =)

-Stigma

Skrevet
Starcraft, var det ikke det der det var så tett mellom nøklene at det bare var å prøve seg frem? Mener å huske at 15-20 forsøk var nok.

Tett mellom keys som fungerte til å installere ja, men ikke som fungerte på battle.net desverre =)

Skymarshall, skal snake med kameratene mine som trenger nøkkler, så kommer vi tilbake til deg =)

-Stigma

Den er go den!

Skrevet

Det kan du ikke, ihverfall kunne du ikke før, og jeg tviler på at de forandret det senere. Du kan ikke være pålogget samtidig da altså. Om du går ut med en så kan en annen person logge på med samme key.

-Stigma

Skrevet

Sorry, men kjøp og salg tar vi i bruktmarkedet :)

#9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet.

#Stenges#

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...