Gå til innhold

Spørsmål om Total War

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Skrevet

Tror du må utdype deg litt mer.

Forsto ikke helt spørsmålet...

Skrevet

Han mener nok om det går ann å spille sammen med andre på¨campaign over nettverk. Nei det går desverre ikke ann. Hvorfor denne funksjonen ikke eksisterer må du spørre utviklerne om. Jeg ville tro grunnen er at det ville ta for lang tid. Det kunne dog sikkert vært mosomt på dataparty.

Snorre :)

Skrevet
Han mener nok om det går ann å spille sammen med andre på¨campaign over nettverk. Nei det går desverre ikke ann. Hvorfor denne funksjonen ikke eksisterer må du spørre utviklerne om. Jeg ville tro grunnen er at det ville ta for lang tid. Det kunne dog sikkert vært mosomt på dataparty.

Snorre :)

Har tenkt frem og tilbake på dette jeg også. "jeg skjønner ikke hvorfor de ikke brukte denne ellers så geniale idèen!". Så tenkte jeg "Sikkert fordi det ville bli irriterende om en fyr hadde hatt 40 provinser, mens den andre hadde to. Da ville jo han med 40 provinser komme til å bruke halvtimer hver turn!"

Men gjet hva, jeg fant på et godt mot-argument for det. Hvorfor ikke bare legge til tidsbegrensning?

Enten kunne det jo gjøres at feks. man hadde så mange minutter til å gjøre sine avgjørelser på, eller at man hadde fått så så lang ekstratid for hver provins man har.

Synes det er synd at man ikke kan spille "puslespillet" (eller world-map som det heter) i multiplayer, men jeg regner med at utvikler har en bedre grunn for at de ikke tok det med enn at "de ikke giddet". :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...