Gå til innhold

Krekar kastes ut!


Loomy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper han ikke hevner seg slik han har sagt noen kommer til å gjøre.  :ermm:

Gal mann. Hvis han virkelig trodde han kunne få fortsette å være her i landet når han truer med hevnaksjon hvis Norge sender ham ut, så er han rar. Det er jo en av de største selvmotsigelsene jeg har lest om!

 

Hurra! :w00t:

Endret av Oleway
Lenke til kommentar
Var det ikke så at nå skal han arrangere terrorangrep på Norge? Mente jeg leste det for litt siden at hvis han ble sendt ut, skulle han sørge for det.

Han truer med hevnaksjon. Skummel forside på Aftenposten den dagen det ble kjent - akkurat som det for litt siden var skummel forside av Gerd Liv-Valla.

Endret av Oleway
Lenke til kommentar
Var det ikke så at nå skal han arrangere terrorangrep på Norge? Mente jeg leste det for litt siden at hvis han ble sendt ut, skulle han sørge for det.

Han truer med hevnaksjon. Skummel forside på Aftenposten den dagen det ble kjent - akkurat som det for litt siden var skummel forside av Gerd Liv-Valla.

Hehe! Dagens latter! :lol::thumbs:

 

Valla (og de røde) skremmer meg faktisk mer. Sansynligheten for å bli rammet av terror er ganske liten. Sansynligheten for å ende sine dager i depresjon på et kommunalt sykehjem er ganske stor. :cry:

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke ha en som truer med hevnaksjon i Norge, i hvert fall! Så nå får vi se om han kan bevise at norske myndigheter tok feil. Foreløpig virker det ikke slik...

 

Han truer med hevnaksjon. Skummel forside på Aftenposten den dagen det ble kjent - akkurat som det for litt siden var skummel forside av Gerd Liv-Valla.

Hehe! Dagens latter! :lol::thumbs:

 

Valla (og de røde) skremmer meg faktisk mer. Sansynligheten for å bli rammet av terror er ganske liten. Sansynligheten for å ende sine dager i depresjon på et kommunalt sykehjem er ganske stor. :cry:

Du kan ha et poeng. Valla er nok nesten på linje med Mullah, ja. :cool:

Endret av Oleway
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...