Gå til innhold

Ding! Lvl 60. Men med elendig equipment...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den raskeste måten å få noe bra stuff på er å kjenne en level 60 rogue og druid.

 

Dere tre grupper opp, setter loot til group loot, rogue og druid stealther til alle nameds de to kan duo, og du venter ved inngangen.

 

Alle drops som er upgrades for deg lar de deg vinne.

 

Når alle nameds er nakket løper dere ut, disbander, starter ny gruppe og inn igjen.

 

Easy og rask måte å skaffe en del items på, og fungerer også utmerket for twinking av alts.

 

Min nye level 25 shadow priest alt har allerede en 16 slot bag stappfull med drops fra blant annet Scarlet Monestary nameds og i kveld er det Uldaman som skal tømmes :p

Lenke til kommentar
Har en lvl 60 hunter i guilden min med lvl 37 grønne items, skjønner ikke hvorfor han er der, men jeg reger med at det er fordi han har vært her ganske lenge.

 

Han får ikke lov til å være med før han skaffer seg et "decent" gear.

 

Og fakta er at de fleste blå klasse-sett suger. DM ftw ^^

Jeg klarer ikke la vær:

 

Hvordan skal han få tak i "descent" utstyr når han ikke får lov til å være med sitt eget guild i instances?

 

Hadde guildet mitt prøvd å nekte meg å bli med på run fordi utstyret mitt var for dårlig hadde det kommet en /gquit rimelig kjapt.. Det er jo nettopp derfor man er et guild, for å hjelpe hverandre når man trenger det. Det ser imidlertid ut som en del guilds er på powertrip og tror at det eneste som er viktig er å å ha en liten gruppe level 60's med full epic-pakke som tilber seg selv, og forventer at alle andre gjør det samme.

Lenke til kommentar
Har en lvl 60 hunter i guilden min med lvl 37 grønne items, skjønner ikke hvorfor han er der, men jeg reger med at det er fordi han har vært her ganske lenge.

 

Han får ikke lov til å være med før han skaffer seg et "decent" gear.

 

Og fakta er at de fleste blå klasse-sett suger. DM ftw ^^

Jeg klarer ikke la vær:

 

Hvordan skal han få tak i "descent" utstyr når han ikke får lov til å være med sitt eget guild i instances?

 

Hadde guildet mitt prøvd å nekte meg å bli med på run fordi utstyret mitt var for dårlig hadde det kommet en /gquit rimelig kjapt.. Det er jo nettopp derfor man er et guild, for å hjelpe hverandre når man trenger det. Det ser imidlertid ut som en del guilds er på powertrip og tror at det eneste som er viktig er å å ha en liten gruppe level 60's med full epic-pakke som tilber seg selv, og forventer at alle andre gjør det samme.

 

hør.

Lenke til kommentar
Har en lvl 60 hunter i guilden min med lvl 37 grønne items, skjønner ikke hvorfor han er der, men jeg reger med at det er fordi han har vært her ganske lenge.

 

Han får ikke lov til å være med før han skaffer seg et "decent" gear.

 

Og fakta er at de fleste blå klasse-sett suger. DM ftw ^^

Jeg klarer ikke la vær:

 

Hvordan skal han få tak i "descent" utstyr når han ikke får lov til å være med sitt eget guild i instances?

 

Hadde guildet mitt prøvd å nekte meg å bli med på run fordi utstyret mitt var for dårlig hadde det kommet en /gquit rimelig kjapt.. Det er jo nettopp derfor man er et guild, for å hjelpe hverandre når man trenger det. Det ser imidlertid ut som en del guilds er på powertrip og tror at det eneste som er viktig er å å ha en liten gruppe level 60's med full epic-pakke som tilber seg selv, og forventer at alle andre gjør det samme.

Jeg regner med det var snakk om Onyxia og MC.

Lenke til kommentar
Det der er jo bra items i forhold til en fyr jeg kjenner. utstyret hans er søppel. alt er level 30-40 grønne items. played time på 12 days ftw da.

Det er noen dager siden jeg startet tråden. Har tatt noen runder Baron run blant annet. Så linken tidligere er også oppdatert.

 

Det kommer seg. Men jeg merker at trangen til å spille sank betraktelig når jeg dinget på lvl60.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...