r2d290 Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 (endret) er det en mulighet for å splitte c disken min som er ny-reformatert (250gb), og legge mesteparten av c: disken på d disken min som det er brukt 146 av 149 gb. Hvis det er dette, og dere har en metode\program til dette, legg også ved hvor mye ledig plass man bør ha på c: disken... edit: glemte å si sammtidig at jeg har prøvd med partiomagic, men det funket ikke på c: disken, bare de andre... Endret 28. september 2005 av r2d290
vstr Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 du mener at du vil trekke fra C: disken og legge det til D: disken? eller splitte C disken, slik at det blir C:, D: og E:?
r2d290 Skrevet 28. september 2005 Forfatter Skrevet 28. september 2005 du mener at du vil trekke fra C: disken og legge det til D: disken? eller splitte C disken, slik at det blir C:, D: og E:? Helst bare å flytte f.eks 100 gb fra c disken til d disken... ønsker ikke flere disker hvis det lar seg gjøre...
vstr Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Du kan jo bruke partion magic Les første innlegg du.
GeirGrusom Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Det høres ut som om du har 2 disker: C, som har en partisjon, og D som har flere (E, F...) Du kan ikke legge plass fra en fysisk disk til en annen (jeg tror ikke at du trodde dette, men at du kanskje ikke vet hvordan systemet er konfigurert) derfor ville PM feilet, men mulig det er en bedre grunn til at PM ikke fungerte. Uansette er PM det eneste programmer jeg har vært borti som kan dette, så ingen programmer jeg kan anbefale utover det.
r2d290 Skrevet 29. september 2005 Forfatter Skrevet 29. september 2005 ok... da får jeg prøve en gang til da... men er det noen som gidder å legge ut en liten guide om hvordan man gjør dette (bare for å være helt sikker) Ja jeg har 2 hardisker... en c disk og en d disk... men da er jeg vel nøtt til å få en e disk og da?
r2d290 Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Skrevet 12. oktober 2005 ok... da får jeg prøve en gang til da... men er det noen som gidder å legge ut en liten guide om hvordan man gjør dette (bare for å være helt sikker) Ja jeg har 2 hardisker... en c disk og en d disk... men da er jeg vel nøtt til å få en e disk og da? Er det ingen som kan lage en liten guide?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå