Gå til innhold

Hunter pet bug mot vakter?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg var nede i Gadgetzan og selvfølgelig er det jo noen som bare må plage low level folk :roll: Jeg så en level 60 hunter som angrep en low level horde. Vaktene angrep hunteren, men pet'en fikk være i fred. Er det en bug?

Endret av phoen|x
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg var nede i Gadgetzan og selvfølgelig er det jo noen som bare må plage low level folk :roll: Jeg så en level 60 hunter som angrep en low level horde. Vaktene angrep hunteren, men pet'en fikk være i fred. Er det en bug?

Ikke den berømte "Huntoor", vel?

Skrevet
Nei. Horde pleier å gjøre det i winterspring osv. De sender peten på, skyter litt, feign death også dreper peten alliancen. For en gjeng idioter.

Rogues er vel hakket verre. Ble ganka en gang mens jeg så på ah i gadget. Jege r horde, så please slutt å skylde på den andre faksjonen, det er sure epler overalt.

Skrevet
Nei. Horde pleier å gjøre det i winterspring osv. De sender peten på, skyter litt, feign death også dreper peten alliancen. For en gjeng idioter.

det der skjede meg meg i dag!! ble ganka 1000000 ganger på denne måten.. prøvde og komme unnna men nei da kom det ikke ud mages etter meg da

Skrevet (endret)

lvl 60 hunter prøvde det samme med meg (lvl 60 priest)

Holdt på å levere noen fisker i booty bay da hun sendte noen piler i meg, sender petten på meg, og forsivnner.

Ikke så smart å gjøre det nei =)

Siden hun angrep meg før, petten angrep, hadde jeg henne som target.

Mind Vision ^^

Feign hunter ligger i vannet, 4 sek etterpå er også jeg i vannet, og litt etterpå dette er det bare en død hunter igjen.

Endret av genesis
Skrevet
Jeg var nede i Gadgetzan og selvfølgelig er det jo noen som bare må plage low level folk  :roll: Jeg så en level 60 hunter som angrep en low level horde. Vaktene angrep hunteren, men pet'en fikk være i fred. Er det en bug?

Ikke den berømte "Huntoor", vel?

Ehm.. Tenker du på nicket til han huntern som angrep? I såfall husker jeg det ikke.

Men hvorfor angriper ikke vaktene pet'en?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...