Gå til innhold

Ipod Nano - Før kjøp nybegynner spørsmål


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ingen som svarer mer etter å ha flytta den til det døde forumet her !

Podcaster er "radioprogram" som kan ta for seg alt mulig. Fra data til sjekktriks etc. ItAvisen kommer ut med en Podcast hver fredag. Du kan abonnere, gratis, på podcaster - laste de over på iPod'en din og høre i vei. Funker på Nano, ja. Oh, håper eg får min på mandag! :D

 

-Jar

Endret av Jarek
Lenke til kommentar

Det er nok ikke som du tror,nei. men må si meg enig i at det hadde vært RÅTT!

Men altså, OT: Det fins sånne podcastere eller hva det heter, som du setter på ipod'n, og legger den i nærheten av radioen. Så sender den lille "senderen" på en bestemt frekvens, og du hører Ipod'n på radio'n. (i bilen er det digg)

*hvis det var det du tenkte på*

Lenke til kommentar

Lurer på en ting jeg også. Har akkurat bestilt iPod Nano fra apple.no, men så på et ennet reply at iPoden hans ble sent fra HongKong...vil det si at man da må betale toll på produktet? Og hvor lang tid er det normalt å måtte vente etter man har lagt inn bestilling på apple.no (til man har den i postkassen)?

Takk for svar ;)

Lenke til kommentar
Lurer på en ting jeg også. Har akkurat bestilt iPod Nano fra apple.no, men så på et ennet reply at iPoden hans ble sent fra HongKong...vil det si at man da må betale toll på produktet? Og hvor lang tid er det normalt å måtte vente etter man har lagt inn bestilling på apple.no (til man har den i postkassen)?

Takk for svar ;)

Nei, du må ikke betale toll for den ;)

 

Jeg bestillte den på en tirsdag kveld, og fikk den på mandagen uka etter.

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt den sorte 4GB-Nanoen hos Netshop nå, men de får den jo aldri inn. Hvor lang tid tar det hvis jeg bestiller hos apple?

Som TommeN sa: "Jeg bestillte den på en tirsdag kveld, og fikk den på mandagen uka etter."

 

Bestillte min på natt til tirsdag, og statusen har nå forandret seg fra "Order received" til "Processing Order" og nå er den på "Preparing Shipment"

Håper de sender den i morgen. ;)

Hvorfor bestillte du fra Netshop egentlig? Hvis du ser på prisguiden på hardware.no, så er jo ikke netshop den billigste plassen, og lagerstatus er jo "ukjent"(ifølge prisguiden da). Noe den forsåvidt er på alle plassene...

På apple.no har de den på lager iallefall...

Endret av stalker.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...