Gå til innhold

Gta SanAndreas Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En av hovedutviklere av MP moden "SA-MP" har droppa ut, fordi han fikk en heltidsjobb. Så jeg vet nå ikke om det blir bra, eller blir noe av SA-MP i det hele tatt.

Men vi har jo gode gamle MTA.

Endret av Xs2n0n
Skrevet

Tråden er feilpostet i "Spill -> Diskuter spill og tilbehør - PC".

Flyttes til "Spill -> Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene -> Grand Theft Auto"

Skrevet

Hadde vært jævla fett da. Laga forskjellige gjenger rundt å sånn.

F.eks: KillaBallas eide bydel 3, mens 187-CopNiggaz, som bare var 38 medlemmer, eide litt av bydel 1 som de krangla om med Skilz-that-Killz.

Folk kunne alliert seg med hverandre og sånn..

Politi kunne man også være, for å så være korrupt

Målet hadde liksom vært å ta over heile schiten. :D

Hadde vært morsomt å prøvd..

Skrevet
Hadde vært jævla fett da. Laga forskjellige gjenger rundt å sånn.

F.eks: KillaBallas eide bydel 3, mens 187-CopNiggaz, som bare var 38 medlemmer, eide litt av bydel 1 som de krangla om med Skilz-that-Killz.

Folk kunne alliert seg med hverandre og sånn..

Politi kunne man også være, for å så være korrupt

Målet hadde liksom vært å ta over heile schiten. :D

Hadde vært morsomt å prøvd..

det hadde vært rått, men kan tenke meg det blir slik som Multi Theft Auto modden til Vice City og GTA 3.

Skrevet
ville vært artig med noe multiplayer ja. trenger ikke online, det ville brukt mye av cpu'en.

5001257[/snapback]

Men online hadde jo vært genialt. Kanskje det kommer noe til XboX 360 live.

Skrevet
ville vært artig med noe multiplayer ja. trenger ikke online, det ville brukt mye av cpu'en.

5001257[/snapback]

ja men hallo!. du ville sikkert måtte ha en utrolig bra pc. men det er jo da egentlig spørs hvordan de deler in mappet

Skrevet

Det kommer også en multiplayer-mod som støtter COOP. Den er faktisk BARE COOP. Du spiller sammen med opptil tre venner (tror det var det) gjennom hele SA. Der møter du på peds, kan gjøre drive-by's osv osv.

Skrevet

Nei, vet ikke så mye om den. Husker ikke hva den heter, men det er bare å prøve å søke på Google etter San Andreas COOP Mod eller noe sånn.

En kompis av meg vet om nettsiden deres, men han er ikke online på Xfire akkurat nå (og jeg tror ikke jeg gidder å reise til USA for å spørre han).

Straks han blir online kan jeg spørre han, så kan jeg legge ut link her. :)

Skrevet
Nei, vet ikke så mye om den. Husker ikke hva den heter, men det er bare å prøve å søke på Google etter San Andreas COOP Mod eller noe sånn.

En kompis av meg vet om nettsiden deres, men han er ikke online på Xfire akkurat nå (og jeg tror ikke jeg gidder å reise til USA for å spørre han).

Straks han blir online kan jeg spørre han, så kan jeg legge ut link her. :)

5009030[/snapback]

*Få i mine innlegg*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...