Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hjelp til teori prøven for moped

Sweet

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.. jeg feila på teori prøven til moped forrige uke.. (med EN feil) æsj :mad:

er det noen som har no tips til meg om hva jeg burde lese på. eller noen linker eller no? fikk bare et stygt lite hefte på kjøreskolen, og det sto jo ingenting i det heftet , som var relevant til spørsmåla jeg fikk på prøven..

Mvh Sweet™ :ermm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, hvorfor ikke bare øvelseskjøre med bil? ta noen tester på internett. skjønner ikke at den prøven kan være så vansklig, jeg besto med glans etter og ha lest igjennom teoriboka seint på kvelden før ^_-

Skrevet

den er ikke vanskelig, men når det heftet jeg ifkk ikke omhandler teori prøven i det hele tatt ? :hmm: jeg kjører moped med glans sier faren min :p har allerede kjørt en go stund sammen med han.. men prøver er jeg ikke go på..

Skrevet (endret)

jaja, tenk logisk, alle(nesten) regler er ganske logiske hvis du tenker deg om :p

boka jeg kjøpte heter "Trafikkskolen grunnbok Mopedførerbevis"

Ta prøver (til bil) på www.teoriproven.no

Endret av Sink
Skrevet

samma problem her.. har musikk i øra. trudde det hjalp, fordi jeg leste som grisen.. men hjelper vist ikke :S men besto teori prøven på nettet da :w00t: så er det bare og vente til den skjebnesvangre mandagen :cry:

Skrevet

hhehheehhehehehehehehehehhehhehehehehehehehehe mange lurespørsmål på sånne tester.. å jeg blir så gæren på de.. sitte og lure små uskyldige barn :tease:

Skrevet
Hm, hvorfor ikke bare øvelseskjøre med bil? ta noen tester på internett. skjønner ikke at den prøven kan være så vansklig, jeg besto med glans etter og ha lest igjennom teoriboka seint på kvelden før ^_-

Hmm, du er ikke født i 1993?

Uansett, er visst blitt litt jævligere de prøvene nå.

Skrevet

hehe.. er det blitt til 45 spørsmål med 5 feil nå? Er godt de går inn for å få ned mopediststanden i landet :p

Tror jeg hadde 30 spørsmål og tilogmed luringen som verken kunne kjøre eller oppføre seg i trafikken og attpåtil fikk sikkert 20 feil på teoriprøven besto..

Er godt å se dette er blitt skjerpa :p

Skrevet

Hmm, du er ikke født i 1993?

Uansett, er visst blitt litt jævligere de prøvene nå.

Hihi, er 16, tok prøven for noen uker siden. Fikk 1 feil btw, leste igjennom boka en gang på kvelden dagen før, har dog kjørt mye bil.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...