Gå til innhold

The LightBox Project updates comming soon :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, for å få løsnet dette litt så vil legge ut en final logo som jeg vil bruke.

Caliber skal ha æren for denne logoen som jeg nå har bestemt meg for å bruke. evnt. synspunkter er alikevel til stede så det er bare til å komme med innlegg om dette.

Jeg vil også gjøre oppmerksom på at dette er KUN en del av logo utseende, det vil bli kjørt noen tester ettervert på dette.

 

Jeg kunne tenkt meg ei ramme rundt dette, kankje noe frost lignede bård eller noe, så hvis noen har lyst og tid så er det bare til å komme med bilder og forslag til dette.

Logoen vil bli i svart kanskje litt dus eller noe men det kan vi se nærmere på.

Her er ihvertfall Calibers innslag til dette, the final one :)

 

 

lighthouse.jpg

Lenke til kommentar

ok la meg prøve å oppsumere meg litt. :hmm:

 

etter mine beregninger så har jeg 4 dele modder igjenn 1 stor og 3 små pluss en vann/pumpe test av systemet.

Etter dette så begynner vi å sette alt i sammen, det vil da komme regel messige bilder ettervert som komponenter blir satt sammen. Jeg har et par på lur også som vil komme sammens med dette. Helt til slutt så kommer logoen, den vil bestå av en liten update pluss oppsumering av prosjektet, det vil da også bli laget en video av kassa i real time.

Og helt til slutt så står det med stooor skrift " The Lighthouse Project" Finnish !

 

Den første av 4 updates kommer i morgen en gang.

 

Dette hørest kanskje mye ut men målet nå er å bli ferdig før jul :)

Lenke til kommentar

DJ Ovin : he he ja vi får se hva vi kan finne på :)

 

aspstein: nei begynner jeg å presse nå så kan det gå galt og det vil helst unngå ja.

 

nja, dere kan jo følge med på neste prosjekt som alerede er på tegne bordet :)

har tilogmed begynt sånn smått å samle inn deler :thumbup:

kan røpe at theme på den blir vel litt svart, krom, ja vi får vel se.

 

som dere ser, jeg ligger ikke på lat siden he he

Lenke til kommentar
Ja da er det bare ramme design rundt logoen  igjenn da  :whistle:

5175772[/snapback]

Var ikke den jeg laga bra nok? :dontgetit:

5176663[/snapback]

det er ikke helt sånn jeg kunne tenkt meg liksom men som jeg sa til deg så er du nærme, ta en titt på den siste jeg sendte deg så får du en idee på åssen jeg vil ha det.

jeg vil helst ikke ha noen 3D maler fordi dette skal skjæres ut, det er en mal til utskjærignen vi driver med da he he. men skygger og div, er helt ok :) nevnte tidligere at en kanskje kunne legge til noen istapper eller noe rundt bården, det er bare til å prøve seg fram det.

 

Ellers så var den kjempe ok :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...