Gå til innhold

The LightBox Project updates comming soon :)


Anbefalte innlegg

hei igjenn.

 

 

Legger ut et eksempel slik at dere kan se hva jeg mener.

 

tenk dere at det hvite bak logoen er blank, den grå kanten rundt er frost og

logoen pluss tekst er svart.

 

Kanskje dette kan gjørest anderledes eller noe, men det er opp til dere hva dere kan få ut av dette.

jo heftigere jo bedre, men logoen pluss tekst skal brukes slik den er.

 

 

 

Presentation22.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, for å få løsnet dette litt så vil legge ut en final logo som jeg vil bruke.

Caliber skal ha æren for denne logoen som jeg nå har bestemt meg for å bruke. evnt. synspunkter er alikevel til stede så det er bare til å komme med innlegg om dette.

Jeg vil også gjøre oppmerksom på at dette er KUN en del av logo utseende, det vil bli kjørt noen tester ettervert på dette.

 

Jeg kunne tenkt meg ei ramme rundt dette, kankje noe frost lignede bård eller noe, så hvis noen har lyst og tid så er det bare til å komme med bilder og forslag til dette.

Logoen vil bli i svart kanskje litt dus eller noe men det kan vi se nærmere på.

Her er ihvertfall Calibers innslag til dette, the final one  :)

 

 

lighthouse.jpg

5173996[/snapback]

Vil ikke være gledesdreper og si at logoen er stygg eller noe, for den var DIGG. Meget fint lagd, men den viser jo ikke noe av prosjektet ditt... Den reflekterer jo ikke over noe annet enn at det har noe med lys å gjøre liksom... ikke noe "plexi" eller rødfarge eller krom....

(Jeg rydder forresten unna mine tidligere logoforslag da de er utdatert ang navn :p )

Lenke til kommentar

hey hey :)

 

 

aeinstein: nei det har du helt rett i men det blei vel mere eller mindre en haste sak, eller en panikk sak :) fikk en del pepper så jeg måtte jo finne på noe.

 

Logoen er kjempe fin den, og virker som et avbrekk av krom og plexi, og ettersom det vil bli plenty av lys i denne modden så kan det jo faktisk minne meg om et fyrtårn he he

 

 

Men for all del, det er bare til å komme med et forslag så ser jeg på det. ingenting er blitt skjært til ennå så det er ikke for sent .

Lenke til kommentar

Leste de stygge svarene på det andre forumet ja. Selv har jeg lest hele orac3 når den kom og syntes den var konge, selv om pimp og bling faktoren var ca tre kilometer høyere enn jeg ville hatt i stua!

Så jeg ble 100% positiv når jeg så Orac4 på vår kjære overklokking.no.

 

En ide: om du graverer dette på siden av kabinettet, så lag en liten dings med to dioder som snurrer på toppen av fyret. Slik at det ser ut som et fyr.

 

Har ikke noen gode forandringsideer, men et fyrtårn og en " "kit"-talesimulator " i rødt...... passer ikke (foreløpig) sammen i mitt hode...

 

Håper du finner ut av det! :)

Lenke til kommentar
Leste de stygge svarene på det andre forumet ja. Selv har jeg lest hele orac3 når den kom og syntes den var konge, selv om pimp og bling faktoren var ca tre kilometer høyere enn jeg ville hatt i stua!

Så jeg ble 100% positiv når jeg så Orac4 på vår kjære overklokking.no.

 

En ide: om du graverer dette på siden av kabinettet, så lag en liten dings med to dioder som snurrer på toppen av fyret. Slik at det ser ut som et fyr.

 

Har ikke noen gode forandringsideer, men et fyrtårn og en  " "kit"-talesimulator "  i rødt...... passer ikke (foreløpig) sammen i mitt hode...

 

Håper du finner ut av det! :)

5180130[/snapback]

 

 

Nei jeg vet, jeg har tenkt og tenkt på dette og jeg er helt enig, det er et eller annet som gjør at det ikke helt passer i sammen med resten av themet, får meg ikke helt til å si Wow! liksom. jeg er ute etter noe som bidrar det med å dra prosjektet opp og ikke ned.

 

Er ikke helt 100% tilfrelstilt med navnet heller, som sagt, det er et eller annet som ikke stemmer.

 

Det er en vanskelig besluttning fordi det er navnet som skal bære hele prosjektet fram. Så jeg setter vel egentlig et spørsmål tegn både ved navn og logo, vi får se om det dukker opp noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...