Gå til innhold

Hva syns du om disneychannel?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva syns du om disneychannel?

kanskje litt teit tråd men jo bare spørre :p

selv syns jeg det er en litt teit kanal men den har noen bra programmer :p

men så er jeg veldig fan av tegneserier da

Endret av ivers_91
Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg ser disney channel hver morgen mens jeg spiser frokost. De sender jo masse koslige disneyfilmer om kveldene. Syns kanalen er knall.

Friminuttet rocker :w00t:

helt enig!

Skrevet

Vi får inn denne kanalen gratis inntil x. oktober. For å lokke flere kunder antar jeg.

Ikke det at jeg ikke har sett den før, men de sendte Pirates of The Carribean for ikke så lenge siden.

Hadde også kanalen når den var helt ny, men var ikke så mye da, og ikke så altfor mye nå heller. Men kvakkpakket er genialt.

Skrevet

Blei bare skuffet når den kom, gledet meg faktsik veldig. Så godt som alt er halveis animerte dårlig tegnede serier som ikke eier mål og mening. Hva har skjedd med ordentlig tegning?

Skrevet
Jeg liker det ikke noe særlig,veldig få gode programmer.Synes Cartoon Network er bedre...

Enig!

Disney channel har ikke så mange festlige progammer..

Skrevet

quak-pakke eller hva det nå heter

friminutt, ganske bra serie synes jeg

samt en del filmer er ganske så brae, men seriene som kim possible, lilo og stitch... nei... ikke min stil :\

To gode naboer 4 ever!

Skrevet

Fint når de sender filmer som Løvenes Konge og lignende - siste filmen jeg så var vel den der med de maurene, som jeg ikke husker navnet på. Men ellers har jeg ingen interesse for kanalen.

Skrevet
Fint når de sender filmer som Løvenes Konge og lignende - siste filmen jeg så var vel den der med de maurene, som jeg ikke husker navnet på. Men ellers har jeg ingen interesse for kanalen.

Antz tenker jeg. Er enig, filmene er greie, men det andre :thumbdown:

Skrevet

Antz var ikke Disney, det var Dreamworks som laget den.

Det var nok A Bugs Life.

Skrevet

Antz var ikke Disney, det var Dreamworks som laget den.

Det var nok A Bugs Life.

Tenkte mer på at Antz er den eneste filmen man faktsik kan betegne som en film med/om maur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...