Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 For eksempel denne hatten adder dette: "Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 30." Blir det det da lagt 30 dmg på spellsene, % eller noe annet? Noen som kan gi meg en god forklaring på dette? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Hvis fireball f.eks skader 80, vil den skade 110 med denne hatten. Problemet er at det regnes ut fra en spell med 3,5 sekunders cast-time, noe som vil si at du må dele den på så og så mye hvis spellen er kjappere enn 3,5 sekunder å kaste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Ok, takk for kjappt svar. Skjønner nå. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Her er tidene og hvor mye av dmg som blir lagt til 3,5 sec casting 1,000 3,0 sec casting 0,857 2,5 sec casting 0.714 2,0 sec casting 0.571 1,5 sec casting 0.429 0,0 sec casting 0.429 Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Hva med Dots som shadowword: pain? Lenke til kommentar
Coaxmetal Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 AoE-spells, som flamestrike og arcane explosion, gir vel .14% av +damage, så her lønner det seg heller å gå for +crit. Når det gjlder dots har jeg kun erfaring med pyrodot og fireballdot. Bruker 240 + damage (på level 58, pretty nice imho ) og merker en viss økning også i doten som følger. Vil tro SW: P som er en instantcast(?) gir .45 (eller hva nå enn instantcasts gir i bonus) av +damage fordelt over tickene den gir skade. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Hva med Dots som shadowword: pain? 0.429 på total damage. Tror jeg. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Bare benytter anledningen til å spørre om hva gjør egentlig Weapon Damage +3/5/7/9 på 2h egentlig... ? Gir den mer skade (merkbart) eller er den bare for pynt ? Endret 25. september 2005 av Xtra Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 (endret) På mine våpen viss jeg bruker +7 dmg får jeg rundt 1 mer dps. Endret 25. september 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 så det er sykt imba og putte +damage på et raskt våpen et treigt med andre ord? La oss si jeg har 2x 1.3 daggers og putter + 5 (som er maks på 1h?) da vil det bli en kolosal økning i forhold til om jeg putta det på 2 x 2.80 våpen. Men uansett, er det ikke dps økning? Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Er det den faktiske casting time som teller, eller spellens opprinnelige casting time? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 hvordan fungerer dette på frostbolt som har 3sec som base cast-time? Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Dots får ingen +dmg blizzared regnes som en dot og får ingen +dmg. +dmg er regnet etter cast time før talents. Så frost bolt regnes som 3 sec selv om du har imp frost bolt Endret 25. september 2005 av GtReBra Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 (endret) hvordan fungerer dette på frostbolt som har 3sec som base cast-time? Frostbolt vil få ca 84% utnyttelse av +dmg'en du har. Improved frostbolt med casting time vil fremdeles få 84%, ettersom +dmg går ut ifra opprinnelig casting time. Alt dette STÅR iposten til GtReBra...... Endret 25. september 2005 av GodSlayer Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 DoTs og HoTs får søren meg hele bousen de... blir bare lagt til på sluttsummen av damage og fordelt på antall ticks.. Lenke til kommentar
Bio Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 så det er sykt imba og putte +damage på et raskt våpen et treigt med andre ord? La oss si jeg har 2x 1.3 daggers og putter + 5 (som er maks på 1h?) da vil det bli en kolosal økning i forhold til om jeg putta det på 2 x 2.80 våpen. Men uansett, er det ikke dps økning? Det burde egentlig hvere sånn , fordi eks.) vis du er en paladin så er det mye bedre å ha et treigt våpen med mye dmg en et kjapt et, så vis man booster dmgen på 2hd med +7 enchants enda mere, så blir det også litt imba. Uansett, når du legger til dmg til et kjappt våpen får du naturligvis mere dps fordi den slår kjappere. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 Generelt sett, er det bare duster som har +dmg (1-7) på våpenet sitt. Det gløder og ser morsomt ut, men det finnes fantastisk mye bedre enchants. Til warriors med svær, treig øks vil jeg faktisk anbefale Steel Weapon Chain. 10 sekunder uten å kunne gjøre skade som warrior er nemlig kjipt. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 Er det den faktiske casting time som teller, eller spellens opprinnelige casting time? Opprinnelige. Shadowbolt kan reduseres fra 3 sekunder til 2,5. Allikevel får den bonus fra +dmg items som 3 sekundersspell. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 Er det den faktiske casting time som teller, eller spellens opprinnelige casting time? Opprinnelige. Shadowbolt kan reduseres fra 3 sekunder til 2,5. Allikevel får den bonus fra +dmg items som 3 sekundersspell. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå