Gå til innhold

"Increase damage by x" på items!?


Gjest Slettet-p4PIYwb6

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

For eksempel denne hatten adder dette: "Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 30."

 

Blir det det da lagt 30 dmg på spellsene, % eller noe annet?

 

Noen som kan gi meg en god forklaring på dette? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AoE-spells, som flamestrike og arcane explosion, gir vel .14% av +damage, så her lønner det seg heller å gå for +crit.

 

Når det gjlder dots har jeg kun erfaring med pyrodot og fireballdot. Bruker 240 + damage (på level 58, pretty nice imho :)) og merker en viss økning også i doten som følger. Vil tro SW: P som er en instantcast(?) gir .45 (eller hva nå enn instantcasts gir i bonus) av +damage fordelt over tickene den gir skade.

Lenke til kommentar
hvordan fungerer dette på frostbolt som har 3sec som base cast-time?

Frostbolt vil få ca 84% utnyttelse av +dmg'en du har. Improved frostbolt med casting time vil fremdeles få 84%, ettersom +dmg går ut ifra opprinnelig casting time.

 

 

Alt dette STÅR iposten til GtReBra......

Endret av GodSlayer
Lenke til kommentar
så det er sykt imba og putte +damage på et raskt våpen et treigt med andre ord?

 

La oss si jeg har 2x 1.3 daggers og putter + 5 (som er maks på 1h?) da vil det bli en kolosal økning i forhold til om jeg putta det på 2 x 2.80 våpen.

 

Men uansett, er det ikke dps økning?

Det burde egentlig hvere sånn , fordi eks.) vis du er en paladin så er det mye bedre å ha et treigt våpen med mye dmg en et kjapt et, så vis man booster dmgen på 2hd med +7 enchants enda mere, så blir det også litt imba.

Uansett, når du legger til dmg til et kjappt våpen får du naturligvis mere dps fordi den slår kjappere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...