Gå til innhold

Erfaringer med Apple 23" LCD?


Dr.Pepper

Anbefalte innlegg

Hadde lyst til å kjøpe en iBook 12" i år, men har bestemt for å vente til neste år.

 

Går rundt med tanker om å kjøpe en ny LCD skjerm, har en 19" Samsung foreløpig. Frister enormt mye med Apple 23", mye fordi jeg bruker PC'en til TV titting, selv om det ikke akkurat er så mye. Bor bare i en liten hybel.

Skal aldri kjøpe meg en ordinær TV, deler Bill Gates visjon om å integrere alt i én og samme enhet.

 

Hvordan er denne skjermen å koble mot f.eks iBook? Hva er maks oppløsning iBooken klarer når man kobler den mot 23" LCD'en? Har fått med meg at iBooken klarer mer enn 1024*768 med en crack, mot en ekstern skjerm selvfølgelig?

 

Noen som har noe erfarning om hvordan den er å bruke til TV titting via Windows Media Center 2005? De fleste sendingene er jo 4:3 og denne skjermen er 16:9 widescreen. Hvordan er den i bruk ved PC spill, la oss si Battlefield 2?

 

Konge å bruke PC'en til TV titting. Fikk besøk av NRK for ca 1 mnd siden, måtte be han inn for å bevise at jeg faktisk ikke hadde et fjernsyns-apparat. :-D

Endret av Dr.Pepper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv

Det er en sinnsykt pen skjerm som jeg kun har testet hos en kompis. Men den duger selvsagt som f... til tvtitting. Native kjører den 1920 x 1200 og BF støtter widescreen :dribble: så det er jo en match made in heaven!

 

Her er en finfin test også.

 

Edit: Skal ikke uttale meg hva iBooken din klarer å dra.

Endret av Slettet-52Y1nIV0tv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...