Gå til innhold

[GTA]San andreas kjøp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurte på om hva som er best å kjøpe San Andreas til, PC eller PS2?

For jeg har hørt at på pc så når man sikter opp så går sikten ned og når du sikter ned så går sikten opp. Stemmer dette?

Takk for svarene!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vel ikke utale meg om dette siden jeg bare har PC versjonen men jeg anbefaler PC versjone.

Mye enklere sikte

Bedre grafikk

Ingen loading (var det loading i PS2 versjonen?) mellom byene

Enklere styresystem

Men så liker ikke jeg FPS/TPS spill på konsoll. Alt for treg sikting :)

Skrevet
det kan du velge sjøl om du vill.. vill anbefale pc versionen, bedre grafikk og jeg liker kontrollene mye bedre..

Mener det samme. PC-versjonen er et MYYYYE bedre kjøp.

Grunn? Javel:

-Mulighet til å putte inn egne MP3-filer inn i spillmappa slik at du får en egen radiokanal

-Replay-funksjon (gjorde du nettopp et syyykt triks? Da kan du se det igjen!)

-Modifikasjoner og andre tweaks som kommer etter hvert (våpen- og kjøretøy-mods, multiplayer-mods, etc.)

-Grafikken er mye bedre

-Kontrollene er enklere å bruke (i PS2 er det et eendig auto-siktesystem, i PC-versjonen får du bruke musa)

Mulighet til å oppdatere spillet for å fjerne bugs (ikke mulig i PS2-versjonen)

-Sinnsykt fett cover, med en genialt bra manual!

+ mange andre ting som jeg ikke kommer på i farta.

Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Skrevet

Jeg har begge versjonene og kan komme med litt plusser og minus

PS2

+Bedre kontroller (fly, bil, sykkel osv...)

+enkelt siktesystem (Enkel lock on og skifte mellom de, ikke så bra på rocketlauchers osv. Men kanon på automatvåpen)

+Plug and play.....stapp i dvden og alt virker

- Grafikken

- ikke egent soundrack

- ingen mulighet for modding

PC

+grafikk

+eget soundrack

+modding

+sikte (kommer ann på hvordan du liker det. Men fynker fint)

- Kjøring og flyging :thumbdown:

- Lyden kan være usynka

- Maskin og driver problemer

Nå er det ikke slik at antall plusser og minuser bør settes opp mot hverdandre. Alt kommer ann på hva du ser etter. Hva du bryr deg om og synes er viktig.

jeg hadde det morro med det når det var på ps2en og hadde det morro en gang til på PC et halvt år etter.

Uansett hvilken versjon du velger får du et kvalitetspill :w00t:

Skrevet
Gå for PC-versjonen. NB! det kan være du får lyd-problemer på pc versjonen, uansett hvor god PC du har, det er mystisk random...

Jeg har ikke fått et eneste lydproblem etter at jeg installerte patchen.

Skrevet

Dette er hva jeg gjorde......Kjøpte PS2 versjonen. Kom igjennom det.....lastet ned PC versjonen med grei samvittighet med tanke på at du kan få 2pc versjoner til prisen av 1 ps2 versjon :whistle::innocent:

Nå vil jeg legge til at jeg ikke oppfordrer noen til å bryte loven og laste ned. Uansett hva du har lært når du er liten så er det ikke ok å dele :hmm:

Sometimes you have to make up your own god damn mind ;)

Skrevet (endret)
Dette er hva jeg gjorde......Kjøpte PS2 versjonen. Kom igjennom det.....lastet ned PC versjonen med grei samvittighet med tanke på at du kan få 2pc versjoner til prisen av 1 ps2 versjon :whistle:  :innocent:

Nå vil jeg legge til at jeg ikke oppfordrer noen til å bryte loven og laste ned. Uansett hva du har lært når du er liten så er det ikke ok å dele :hmm:

Sometimes you have to make up your own god damn mind ;)

Men du kjøpte vel PS2 versjonen leeenge før PC-versjonen kom. Ha ville du velge nå da, om du ikke hadde kjøpt noen av dem? Både PS2- og PC-versjonen kan lastes ned.

Uansett ville jeg valgt PC-versjonen som et kjøp, da denne er bedre. Det er jo ikke vits i å skaffe deg TO versjoner av samme spill, når du bare trenger en, selv om at du får en av dem "gratis".

En annen grunn som gjør PC-versjonen litt bedre som kjøp, er jo det definitivt kongebra coveret! :)

EDIT: På QXL er det forresten en som selger originalt San Andreas for PC nå.

Nåværende pris er på 180kr (+frakt). Auksjonen slutter om 3 dager og 15 timer.

Endret av MeTa][iC
Skrevet
[iC' date=25/09/2005 : 13:22]
Gå for PC-versjonen. NB! det kan være du får lyd-problemer på pc versjonen, uansett hvor god PC du har, det er mystisk random...

Jeg har ikke fått et eneste lydproblem etter at jeg installerte patchen.

Installerte patchen jeg og, men det fiksa ikke lyden. :(

Skrevet

Da emnefeltet enda ikke er endret stenges tråden.

Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...