Gå til innhold

Selge Fiery War Axe til vendor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Server-valutaen? Du HAR virkelig kjøpt paladinen din på Ebay du!

Tro hva du vil :roll:

La oss si at jeg skal selge den på AH.. Da må jeg selge den for litt mindre enn den vanlige prisen, for at noen skal interesere seg.

Men da vil verdien synke.. Skjønner?

Skrevet

Det våpenet der er vemmelig interessant for alle melee-chars, så jeg ser ikke helt hvorfor det ikke skulle selge. Om du må underby en allerede eksisterende øks, så kan du uten problemer sette den 1g lavere på bid/buyout.

Personlig har jeg siklet etter den øksen der til shamanen min. Du er ikke tilfeldigvis på Sylvanas, vel?

Skrevet
Det våpenet der er vemmelig interessant for alle melee-chars, så jeg ser ikke helt hvorfor det ikke skulle selge. Om du må underby en allerede eksisterende øks, så kan du uten problemer sette den 1g lavere på bid/buyout.

Personlig har jeg siklet etter den øksen der til shamanen min. Du er ikke tilfeldigvis på Sylvanas, vel?

Som shaman ville jeg heller gått for et våpen med stats, fremfor et våpen med litt bedre dps/damage.

Skrevet

Vel tror jeg skjønner nå.

Du vil unngå å selge den på AH slik at nestemann som finner den får mer for den?

Vel, edelt av deg, men personlig ville jeg nok tjent litt penger på den selv :-)

Skrevet

neinei, ikke finn på å selg den på ah, selg ALLE items du finner til vendor sånn at ingen kan tjene noe spesielt mye på items... Tøm ah sier jeg, la folk tjene ting selv!

Skrevet
Heisann!

Inatt droppet Fiery war axe og jeg hadde egentlig lyst til å selge den på AH, men så er jeg litt i tvil..

Kansje jeg ikke burde gjøre dette, men heller selge til vendor for å holde "server valutaen" oppe..

Hva syntes dere?

Mvh. Lasse

hva er galt med deg? ikke frekt men det er myye spenn så tjene der på øksa.. bare selg den på AH du se etter når den er der å hva den går for.. så venter du til det ikke er fler av den på Ah så selger du... easy money skal jeg si deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...