Gå til innhold

Burde jeg melde meg på Idol?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk med talenter og pågangsmot må for guds skyld ikke engang tenke på å melde seg på Idol. Makan til amatørmessig måte å bli artist på skal du lete lenge etter.

De eneste som tjener penger på Idol er TV2.

 

Spør enhver ordentlig musiker rundt omkring i vårt vidstrakte land, så vil han/hun le fryktelig høyt om du nevner Idol. ;)

Lenke til kommentar
Burde jeg melde meg på Idol audition??

Rett og slett en veldig bra stemme. Du bør vurdere å melde deg på ja. Hvis ikke, så finn deg et band, for den stemmen kan du nå langt med. Fikk assosiasjoner til De-Lillos...

 

Kunne det være mulig å få høre en mindre "hardcore mixet" versjon uten alt det ekko-tullet?

 

Edit: Nå hørte jeg sang to. Vil bare si en ting: syng aldri sånn musikk igjen. Stemmen din falt drastisk i mine ører

Endret av anth
Lenke til kommentar

Uansett, bare det å diskutere Rune Rudberg i denne sammenheng gir dårlige vibber (det gjør det forsåvidt, uansett sammenheng).

 

Spørsmålet er hvilke intensjoner du har med å stille opp. Hvis det er for å nå langt, kan du bare glemme det (tror dommerne kommer til å si dette ganske mye klarere og mer sarkastisk enn meg).

 

Får å si det rett ut; den siste låta var pinlig dårlig på alle måter. Jeg lo på samme måte som jeg lo, da jeg så filmen "Dis" av Aune Sand.

 

Du kødder med oss. Ikke sant?

Lenke til kommentar

Hei ikke diss "Dis" og Aune her... :cool:

 

Uansett, jeg trur at det finnes mange talenter der ute som vi kanskje kunne hatt glede av om ikke idol hadde ødelagt all selvtillit dem hadde..

 

Bare se ut i verden, de beste og kuleste bandene i verden har egentlig en ganske "dårlig" vokalist..

 

Hvem ønsker egentlig å høre på disse idol folka uansett, det er så gørr kjedelig musikk uten innhold at man ønsker tv`n aldri ble oppfunnet..

 

Bare se, det som folk vil se er dem som driter seg litt ut, har helt rævva sangstemme, men de har noe eget.. Ikke dette musikk industri oppgulpet vi får servert..

 

Så lurer dem på hvorfor vi laster ned musikk.. Ja fordi det finnes nesten ikke musikk der ute som er verdt å kjøpe..

Det blir det samme med spill, man laster ned, tester, deretter om den er bra så kjøper man det...

Lenke til kommentar

Har hørt og vurdert endel musikk gjennom årene. Og jeg vil si det slik at stemmen hans har potensiale. Fint stemmeleie. Men tror nok litt sangopplæring hadde vært på sin plass. Savner dynamikk og variasjon. Du gjør et greit forsøk, men det blir litt for "rett frem"...

 

Uansett tror jeg du har en viss sjanse. Men som nevnt - etter at du har lært deg å synge med mer dynamikk og stemme.

 

Det er min vurdering i allefall :)

 

Lykke til..

Lenke til kommentar

Men altså! Man hører jo knapt stemmen! Det blir jo som å ha musikken på full guffe i bilen, og synge lavt med i bakgrunnen. Hvor vanskelig er det å kamuflere en dårlig stemme bak noe slik?

 

Og tror ikke en jury i Idol blir særlig imponert over noen sviske danseband låter.

 

Få høre noe solo-opplegg da! Imponer oss!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...