Gå til innhold

[løst]Snart 5 millioner innlegg.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det vel kun snakk om 24 timer til, tenker jeg. Før så oppdaterte visst ikke antall innlegg seg hele tiden, men i IPB 2 virker det som om dette blir gjort (refreshet et par ganger) kult da.

 

Men Ueland stemmer det at dere stoppet tellingen i fjor for å unngå en hel masse spam, og vil dere gjøre det samme i år?

EDIT: Ikke stoppet tellingen, men gjorde så vi vanlige brukere ikke kunne se den, er det jeg mener.

EDIT2: I ffjor var det vel faktisk slik at det var jeg som førte til all spammen også.. Fy meg! :D;)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Nå er det vel kun snakk om 24 timer til, tenker jeg. Før så oppdaterte visst ikke antall innlegg seg hele tiden, men i IPB 2 virker det som om dette blir gjort (refreshet et par ganger) kult da.

 

Men Ueland stemmer det at dere stoppet tellingen i fjor for å unngå en hel masse spam, og vil dere gjøre det samme i år?

EDIT: Ikke stoppet tellingen, men gjorde så vi vanlige brukere ikke kunne se den, er det jeg mener.

5071192[/snapback]

 

vet ikkje om det skjedde, men har en føelse over at det skjedde.

Lenke til kommentar

The ultimate picture, and I took it :cool:

 

EDIT: Slett denne.. Merkerlig.. Har jo ikke bedt om at den skal poste, bare legge til vedlegg noe som merkerlig nok tar sykelig lang tid.

EDIT2: Ikke slett denne, endelig kommer bildet.

EDIT3: Så mye stress og rot for en så verdiløs beskjed. Jeg skammer meg.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...