Gå til innhold

[løst]Snart 5 millioner innlegg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det vil skje om få dager, lagde et et excel ark og har sett på statistikken og det vil ikke skje idag.

Mine tanker enten imorgen(sent på dagen) eller på søndag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan finne ut hvem som får innlegg nr. 5 000 000? blir de belønnet med en premie? kan tenke med det blir masse spamming når counten ligger på 4 999 100 ca.

Skrevet (endret)

Nå er det vel kun snakk om 24 timer til, tenker jeg. Før så oppdaterte visst ikke antall innlegg seg hele tiden, men i IPB 2 virker det som om dette blir gjort (refreshet et par ganger) kult da.

Men Ueland stemmer det at dere stoppet tellingen i fjor for å unngå en hel masse spam, og vil dere gjøre det samme i år?

EDIT: Ikke stoppet tellingen, men gjorde så vi vanlige brukere ikke kunne se den, er det jeg mener.

EDIT2: I ffjor var det vel faktisk slik at det var jeg som førte til all spammen også.. Fy meg! :D;)

Endret av The Strategy-player
Skrevet
Nå er det vel kun snakk om 24 timer til, tenker jeg. Før så oppdaterte visst ikke antall innlegg seg hele tiden, men i IPB 2 virker det som om dette blir gjort (refreshet et par ganger) kult da.

Men Ueland stemmer det at dere stoppet tellingen i fjor for å unngå en hel masse spam, og vil dere gjøre det samme i år?

EDIT: Ikke stoppet tellingen, men gjorde så vi vanlige brukere ikke kunne se den, er det jeg mener.

5071192[/snapback]

vet ikkje om det skjedde, men har en føelse over at det skjedde.

Skrevet

Våre medlemmer mangler 2328 innlegg før 5 mill, og har på følelsen at det skjer tidlig mandag eller seint i morgen. hvor mange poster har forumet gjennomsnittelig pr. dag?

Skrevet (endret)
Våre medlemmer mangler 2328 innlegg før 5 mill.

5076854[/snapback]

Mangler 1510 nå. :) Skjer om ikke så lenge nå. Sinnsykt stort tall.

Endret av Tonio
Skrevet (endret)

Da var 5000000 innlegg passert for et par minutter siden. Ganske mange innlegg egentlig :dribble:

Edit: Ozelot var litt før...

Endret av Anderssb
Skrevet (endret)

The ultimate picture, and I took it :cool:

EDIT: Slett denne.. Merkerlig.. Har jo ikke bedt om at den skal poste, bare legge til vedlegg noe som merkerlig nok tar sykelig lang tid.

EDIT2: Ikke slett denne, endelig kommer bildet.

EDIT3: Så mye stress og rot for en så verdiløs beskjed. Jeg skammer meg.

Endret av The Strategy-player
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...