Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er Telenor egentlig ett seriøst firma?


Anbefalte innlegg

Selv om de klarte å påstå at IP telefonen min fungerte når jeg ikke hadde koblet i verken strøm eller linje :p "jeg var nettopp inne på ip telefon adapteret ditt og testet. det er ikke noe feil med det"

 

"Jauvoll? klarte dere det da? er ikke strøm eller noe som er koblet på den. har vært frakoblet i 2 døgn den nå.. Dere skulle jo sende meg ny, jeg har ikke bedt om at dere skulle sjekke den.."

 

Men men.. det er nå greit :p

LMAO :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke for å ta Telenor i forsvar, men er det ingen som husker hvor dårlig kundeservicen var på Tiscali! Var en gjennganger med negativ fortegn på dette forumet tidliger.

 

surfer

Hadde faktisk ingen problemer med kundeservicen på Tiscali jeg. De 2 gangene jeg ringte dem ventet jeg 15 og 10 min, og begge gangene fikk jeg snakke med teknisk avdeling og problemene ble løst.

 

Nå har jeg hatt Telenor i 14 dager, har ringt kunde"service" 1 gang, venta i 35 min for å få snakke med noen på et callsenter som hørtes ut som hun leste fra an bruksanvisning "restart modemet bla bla"

 

Vet ikke hva som var best jeg :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg er også en av de originale Tiscalikundene.

 

Har vært/er både Oppringt og ADSL-kunde(to bosteder). Har som mange andre mistet tilgang til e-posten. Denne kontoen fikk jeg sammen med Oppringt-kontoen den gangen Tiscali kjøpte WorldOnline og brukes daglig for å sende webkamerabilde på nett.

Jeg har aldri benyttet meg av noen e-postkonto fått fra ADSL-abonementet.

 

Tilfeldighetene ville det slik at jeg sa opp ADSL-abb. i forrige uke. Lykketreff det, når en ser hvordan det gikk til slutt!!

 

Hvor det er blitt av e-posten fra Oppringt aner jeg ikke. Ikke noe ny info fra Tiscali eller MTU Link.

 

Hvis Telenor har slettet min e-post som var tilknyttet Oppringt-abb, vet jeg hva jeg skal tro. De har jo ikke noe med Oppringt å gjøre, kun ADSL!

Om de da har gått ut over sine fullmakter kan jeg ikke si noe om på stående fot.

 

Fikk jo en viss informasjon tidligere om byttingene og slikt så jeg burde nok fulgt mer med, men jeg regnet jo selvsagt med å få en til varsel når tiden nærmet seg.

Lenke til kommentar
' date='22/09/2005 : 23:01'] En del folk er fortsatt vant til å bruke "Televerket" og holder seg til Telenor.

Ja, kan du skjønne det!!?? Dette irriterer meg grenseløst!

 

Virker som om folk ikke skjønner at det finnes opptil flere alternativer som er mye bedre. Godt det ikke gjelder alle, ellers hadde vi vel knapt hatt ADSL i det hele tatt, om Telenor fremdeles hadde hatt monopol og fikk bestemme.

 

MVH

 

TommyL

Lenke til kommentar
Staten skulle eid kobberet, slik at di kunne bygge ut nettet uten å tenke bare økonomi. Da kunne vi hatt 100% adsl dekkning for lenge siden. Kan nok tenkes at ny teknologi hadde kommet mye fortere også. Om prisene hadde vært lavere er umulig å si, men jeg tror at det hadde det.

Vi har en dekning på over 90% på bredbånd/xDSL og det er ikke så galt.

Lenke til kommentar
' date='22/09/2005 : 23:08'] Tenkte hvis det var noen andre (eller aller helst: et uavhengig selskap) som eide og administrerte infrastrukturen, så ;)

F.eks. slik det er med Statnett og strøm.

Alle ville ha prøvd og tjent penger, mye av TN networks sitt område er regulert og antagelig kommer de til og bli hardere regulert ganske så snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...