Gå til innhold

Dagen derpå flauser


g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
IBTL

Det der er så unødvendig og si at jeg ikke kan forklare det. Morsomt de første gangene, men bare i dag har jeg sett den der IBTL opp til flere ganger! Hva er så kult med og poste før tråden bli stengt? Fatter det ikke.... :dontgetit:

 

Så til topic.

Har selv voknet opp i en seng med andre gutter i, dette var riktignokk fullt påkledd og en seng er bedre enn et gulv. Dere kan godt si det er tvilsomt, men husk, det er ikke mere tvilsomt en hva man gjør det til, soving er ikke noe å være flau over.

Lenke til kommentar
Så til topic.

Har selv voknet opp i en seng med andre gutter i, dette var riktignokk fullt påkledd og en seng er bedre enn et gulv. Dere kan godt si det er tvilsomt, men husk, det er ikke mere tvilsomt en hva man gjør det til, soving er ikke noe å være flau over.

 

 

ah herregud! har ofte sovet med kompiser i samme seng etter en fylla...ligger heller i sengen med en kompis en alene på et gulv og fryser for og si det sånn...

vi har ikke gjort noe tvilsomt å har bestandig ligget i fotenden til hverandre så jeg ser ikke no særlig galt i det...

 

Men det han beskriver i første post vil jeg aldri oppleve...tror jeg hadde fått traumer etter no sånt..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...