Gå til innhold

va er best av de 2 6600gt korta ?..


Avarice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
My Webpage

Dette vil jeg òg si er et av de bedre 6600GT AGP kortene du får.

Tja, stiller meg litt tvilende til det. Begge kortene som trådstarter linker til kommer "overklokket" fra fabrikken, i tillegg har jo gainward kortet ViVo funksjon, noe som kan være nyttig å ha hvis du skulle få bruk for det.

 

Men at gainward kan være støyende er jeg forsåvidt enig i, så ville anbefalt trådstarter til å kjøpe seg en Zalman skjermkortkjøler i tillegg til kortet, hvis budsjettet tillater det.

 

Men gå for gainward kortet du :thumbup:

Lenke til kommentar
Men at gainward kan være støyende er jeg forsåvidt enig i, så ville anbefalt trådstarter til å kjøpe seg en Zalman skjermkortkjøler i tillegg til kortet, hvis budsjettet tillater det.

 

Men gå for gainward kortet du :thumbup:

Husk å kjøpe kjøler til agp-pcie bridgen om du planlegger å fjerne originalkjøleren på Gainward-kortet.

 

XFX-kortet har separat kjøleribbe som kan brukes om man skal gå ut fra bildene under linkene.

Lenke til kommentar
nei... minne er bare for reklamasjon.  men GainWard kortet er det beste kortet her.. har hatt begge to.. endte opp med gainward tho pga ustablit XFX kort..

Har man lite tro på minne? :) Reklamasjon er har ikke så mye med reklame å gjøre som man skulle tro.

det jeg mener er at når noen leser i for eksempel en brosjyre fra el kjøp og finner en pc hvor det står "Kraftig multimedia maskin med hele 256 MB video minne!" tenker de som iike har noe serlig peil på pc "WOW!"

 

har selv vert borti sånne situasjoner.

Endret av SWAT dude...
Lenke til kommentar
det er slik at jeg skal bestille til vennen min... han driter i støy :p... og han har ikkje så mye peiling på de me klokking og slikt, så va er det beste "stock" korte :whistle:

 

edit : va er ViVo, er det noen stor fordel å ha eller ?..

Gainwar kortet er det beste "stock" kortet, så kjøp det til han du. At du får ViVo med er jo bare et pluss, hvis vennen din en gang i framtiden skulle ha bruk for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...