Gå til innhold

BfME 2, her får du litt info.


Anbefalte innlegg

Jeg fant den helle rikke, men regner med det er noe alà F.E.A.R. spillet elns.. sikkert en .ini fil i system katalogen elns.. Skal få leita det opp :p

 

Edit:

 

Her har jeg en liten anvisning for å gjøre det lett..

 

Gå inn i "Documents and settings" på harddisken du har lagt XP/Win2k/etc...

 

Gå videre inn til "/***brukernavn***/Application Data/My Battle for Middle-earth II Files" og åpne Option.ini i Notepad. Gå ned til linje 11 hvor det står Resolution = ***den oppløsningen du har nå*** og forandre den til hva du vil ha, eksempelvis 1280x1024, som blir seende slik ut Resolution = 1280 1024

 

Trykk "ctrl+s" (for å save/lagre) og lukk fila. Du har nå 1280x1024, som ikke skal gi nevneverdig ytelsestap for spillet..

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg må få klage litt her :D:cool: :

 

Jeg vil først si at Battle for middle earth 2 er bra,men da jeg så at rohan og gondor hadde blitt slått sammen,ble jeg skuffet...Det eneste man ser av rohan i det spillet er noen få helter og rohirrim Eg som er en stor rohan fan fra filmene,hadde ventet noe stort..Rohan har sine egne bygninger,kultur og måte å gjøre ting på :) De burde ikke undervurdere rohan....Man hadde fått de til å bli en egen rase hvis man hadde tatt alle de forskjellige folkene enn hester.Rohan e mye mer en bare rohirrim..

Så ikke undervurder Rohan i fremtiden

PS: De gjorde en skikkelig god jobb med alvene

Lenke til kommentar

de nevner ryttere ikke gondor riddere, samme med soldater. Poenget mitt er at ea har funnet opp mange enheter og spesifikasjoner til bfme2. Spesielt gjelder dette de "nye" rasene. Du vil finne svært få av de enhetene der i boka, uansett så nevner ikke boka noe om spesielle enheter (untaket er karakterer med navn) den nevner fks soldater med sverd, bue etc. Uansett så er det ikke noe å diskutere om de har funnet opp enheter, det har de. Dessuten er heller ikke mange av de nye enhetene basert på hva om er skrevet i "boka" men basert på hva som kunne ha vært tilfelle ut i fra silmarilion, hobiten , etc . Leste dette på ea's hjemme sider i tidene rundt spillet ble bekrefetet. mulig at denne infoen er der enda

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg tillater meg å sette inn et megabump i denne tråden.

 

Jeg tenker på å kjøpe et nytt skjermkort slik at jeg kan få prøvd dette spillet. Jeg vil ikke investere i noe dyrt noe, da jeg med tiden skal kjøpe helt ny PC. Er det noen i denne tråden som har noe liknendes spesifikasjoner som meg som kan fortelle meg om det går an å spille det på så dårlig grafikk?

 

Fakta om datamaskinen finner du i profilen min. Skjermkortet jeg har tenkt til å kjøpe er dette. Det skal holde ifølge minimumskravene.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg bumper også denne tråden, da det skal være unødvendig å lage en ny en :)

 

Har nettopp funnet fram en del gamle RTS-spill for å mimre littegrann, bla BFME2. En ting jeg lurer på i skirmish, er hvordan finner jeg ringen når Gollum er drept? Problemet jeg har er at jeg bygger alt for mange tårn, hvor ett gjerne kverker Gollum, men jeg aner ikke hvor på kartet, og derfor finner jeg heller ikke ringen som Gollum da skal miste ifølge spillets bruksanvisning. Setter stor pris på litt hjelp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...