Gå til innhold

BfME 2, her får du litt info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er nok ikke multiplayer nei, bare skirmish mot 2 comp. Har ikke kjøpt spillet enda, men by god, så fort jeg får penger skal jeg være med å støtte opp jeg også :D . Virkelig godt spill, og for de som er nysgjerrige så er også mapmaker helt genial enkel.. Mye for pengene imo..

5690965[/snapback]

 

Kan man lage egne brett?

Lenke til kommentar
Er nok ikke multiplayer nei, bare skirmish mot 2 comp. Har ikke kjøpt spillet enda, men by god, så fort jeg får penger skal jeg være med å støtte opp jeg også :D . Virkelig godt spill, og for de som er nysgjerrige så er også mapmaker helt genial enkel.. Mye for pengene imo..

5690965[/snapback]

 

Kan man lage egne brett?

5691485[/snapback]

Jepp, stikk innom folderen du la spillet inn i og editor skal være der. Virket veldig lett å lage fine store landskaper ved første øyekast hvertfall..

Lenke til kommentar

Dette spillet skal jeg også ha... :D Gledet meg til dette leeeeeeeenge... Jeg lastet selvfølgelig ned demoen da den kom.. Grafikken var som forventet.. Ett lite hakk bedre enn spill nr.1 men lyden :D Den var SUUUUUUUPER .. Jeg har ett Audigy 4 Pro lydkort som ett sett Logitech z5500 digital er koblet til.. Det er jo ganske bra, men har ALDRI hørt så bra lyd (kvalitet) i ett strategispill.. Når hovedbygningen raser så rister hele stolen og folkene høres 99% realistiske ut :D Ikke annet å si enn KJEMPE GØY ;)

 

Det virker også som om dette spillet kan kjøre på en svært stor bredde av hardware.. Man trenger ikke det siste for å kunne kjøre på ultrahigh for eksempel.. Da vil nok mange som ikke har tatt seg tid til å oppgradere hardware også få utnyttet spillet litt, riktignok med litt værre grafikk , men spillet er så gøy i seg selv at man glemmer det etter krigene er i gang :)

 

Og ting blir ikke værre heller ... Det kommer jo Patcher :D (elsker patcher) ;)

Lenke til kommentar

En ting jeg kan plukke på rent grafisk er mangelen på AA, det er rett og slett litt for dårlig at man må inn å stille på noe slikt i skjerminnst. De dagene er forbi for lengst og burde ærlig talt være en del settings in-game. Stusset også over oppløsningen 1280x960, men det ser jo ut som denne oppløsningen blir mer og mer vanlig av hva jeg vet om hvertfall..

Lenke til kommentar
Er nok ikke multiplayer nei, bare skirmish mot 2 comp. Har ikke kjøpt spillet enda, men by god, så fort jeg får penger skal jeg være med å støtte opp jeg også :D . Virkelig godt spill, og for de som er nysgjerrige så er også mapmaker helt genial enkel.. Mye for pengene imo..

5690965[/snapback]

 

Kan man lage egne brett?

5691485[/snapback]

Jepp, stikk innom folderen du la spillet inn i og editor skal være der. Virket veldig lett å lage fine store landskaper ved første øyekast hvertfall..

5691497[/snapback]

 

Kan man det i eneren også?

Lenke til kommentar
Det eneste som faktisk irriterer rompa av meg er at man ikke kan bygge murer med Mordors styrker. Man kan heller ikke sette folk oppå murene og derfor blir de litt unyttige egentlig.

5686814[/snapback]

 

Mordor trenger ikke forsvar på samme måte som Men of the West trenger det. Man kan okkupere en rekke sivile bygninger med archere og sette ut vaktttårn eller bygge ut slottet ditt med trebuchets eller Troll. Har spesialisert meg med Mordor så begynner å få til de ganske bra nå :D Witchking er en person man må passe seg sterkt for. Han har kun en svakhet og det er når han flyr, men når han er på bakken tar han lett mange mange puljer med soldater.

Lenke til kommentar
En ting jeg kan plukke på rent grafisk er mangelen på AA, det er rett og slett litt for dårlig at man må inn å stille på noe slikt i skjerminnst. De dagene er forbi for lengst og burde ærlig talt være en del settings in-game. Stusset også over oppløsningen 1280x960, men det ser jo ut som denne oppløsningen blir mer og mer vanlig av hva jeg vet om hvertfall..

5691617[/snapback]

 

 

Stiller du på aa i ati/nvidia driverne da? Det må jo også kunne gå å forrandre oppløsningen?

Lenke til kommentar
Er det mulig å spille ting som Tower Defence, Castle Defence og DoTA lignende ting på multiplayer sånn som på WC3??

Det kan være greit å koble litt av fra skirmish multiplayer av og til. :D.

Bestilte BFME2 i går kan ikke vente til det kommer i posten :love:

5694248[/snapback]

 

 

Kjenner følelsen jeg og :innocent:

Lenke til kommentar
kjører på 1284x1024 med alt på ultra high, med 64 3200+ CPU, 1024 mb RAM og Radeon 9200 kort. Beviser vel at skjermkortet ikke er såå viktig i strategi spill ;)

5683372[/snapback]

 

Hvordan får du stilt oppløsningen til 1280x1024? Mente man måtte inn og justere i en fil, men finner den ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...