Arve Systad Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 (endret) 5 prester i DM nord, mind controll for the win. Det var fett det, noe heeelt uvanlig i forhold til det jeg var vant til iaff Har tenkt på å prøve det sjøl, for MC i DM north er alt for kult Du er i fra CORE på daggerspine jo! For det hater eg deg nok, men ellers er du sikkert grei. Endret 22. september 2005 av Arve Systad
Sneglen Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 (endret) Warrior Shaman (resto) Shaman (meg, elem/enh) Rogue Warlock Prøvde oss på LBRS, men måtte stikke grunnet klokka. Må si det gikk veldig bra! Healingen var ikke noe å klage på Når det ble for hett, så smatt jeg inn med noen heals, men veldig greit run, så langt vi kom. Endret 23. september 2005 av -NeoRag-
Sponis Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Tok en gang WC med bare rogues, skal seiest at 2 av de var ganske høge. Tok også en gang SM med denne gruppa: Shaman Rogue Rogue Mage Warlock Var litt vanskelig i SM, Shamanen healte og voidwalkeren tanka:O. OT: Arve systad: er du Arveh Human Priest på Daggerspine?
GRendal Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 4xrougespriest tok Zul'farak lett og Baron Rivendale med meg som tank var litt rart. Men det gikk bra. Warrioren (med skjold) døde etter ca 20-25% jeg tanka resten Med Mindre du hadde 2 + Healers på deg så tror jeg deg ikke. En rogue med aggro fra baron tar altfor altfor mye mana å holde i live i 75% av fighten med mindre dere var såpass høy dps at han gikk ned fort.
Vandahl Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 ohh... det her e lenge sia, men: 3 mages 1 rogue 1 prest har aldri hatt en så rask SM run før =) blei en smule krangling når cloth droppa
AltuZ Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 hmm 3-warriors 1-warlock 1-druid (58) DM N funka veldig fint
Dandar Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 (endret) Emp run; 2x Warrior 1x Paladin 1x Priest Endret 24. september 2005 av Dandar
DezTruckTor Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Så nettopp en film: 1x Hunter 1x Priest Hele Dire Maul, med alle bosser
chokke Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Så nettopp en film: 1x Hunter 1x Priest Hele Dire Maul, med alle bosser link?
Dewd Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 (endret) Ja, link Edit: 5-6 editer før jeg bestemte for og gjøre det enklest mulig og ikke quote noe Endret 24. september 2005 av Dewd
likferd Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Så nettopp en film: 1x Hunter 1x Priest Hele Dire Maul, med alle bosser Om de tar Kromcrush med 1 hunter og 1 prest fortjener de medalje.
Mads J. Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Vis det er den filmen jeg har sett, som jeg regner med det er, så tok de ikke Kromkrush, de tok Tribute Run, men de klarte å ta kongen, som er ganske utrolig likevel da...
.V. Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Vis det er den filmen jeg har sett, som jeg regner med det er, så tok de ikke Kromkrush, de tok Tribute Run, men de klarte å ta kongen, som er ganske utrolig likevel da... Den filmen kunne jeg godt tenke meg å få en link til, jeg NEKTER å tro 2 personer greier å drepe kongen når observer står og spamhealer. Eller sto kanskje peten og tanka observer mens huntern tanka kongen?
Mads J. Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 (endret) Vis det er den filmen jeg har sett, som jeg regner med det er, så tok de ikke Kromkrush, de tok Tribute Run, men de klarte å ta kongen, som er ganske utrolig likevel da... Den filmen kunne jeg godt tenke meg å få en link til, jeg NEKTER å tro 2 personer greier å drepe kongen når observer står og spamhealer. Eller sto kanskje peten og tanka observer mens huntern tanka kongen? Two vs Dire Maul North Ganske Tøff Trur E-Ton kommer til å få en "aha" opplevelse. Endret 25. september 2005 av kjexter
Iver. Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Hmm. Deadmines med:3x hunters warlock mage Vi klarte det, bare den ene hunteren døde mot VC. Meg??
jonathankrane Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 meg (rogue) og 4 shamans i gnomeregan, funka helt fint
DezTruckTor Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Ellers har vi jo UBRS med: 15x Hunter 15x Priest 15x Warlock og jeg er sikker på at de har liknende filmer med 15x av andre klasser også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå