Gå til innhold

Beste Western film


Sheldon C

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først må jeg bare få sagt at jeg HATER western-filmer (kan ikke understreke det godt nok) Det samme med krigsfilmer. Jeg bare klarer ikke følge med. Det interesserer meg midt i (*). Har aldri likt det og tror det skal mye til før jeg kommer til. Har sett noen krigsfilmer som har vært bra, men få i fårholdt til hvor mange jeg har sett. Men poenget mitt er: av alle western-filmer jeg har prøvd å sett, har jeg bare sett ferdig en: "the Quick and the Dead". Den likte jeg faktisk. :blush:

Lenke til kommentar
Flere:

 

Silverado (Kevin Kline, Costner, Glover)

Danser med Ulver (Costner)

 

Glimrende filmer!! :p

Så sant, så sant. Silverado tenkte jeg på, jeg også.

Og så klarte jeg ikke å koble at "Danser med ulver" faktisk er en western! Den er jo litt utypisk for sjangeren, for å si det sånn...

 

Det var noen som nevnte serier her. I så tilfelle må det bli Nord og Sør.

Lenke til kommentar

Er ikke über western/spaghetti-western-fan selv, men fatter elsker Clint'ern, så deretter har jeg blitt "tvunget" til å se en del western.. :D

 

Hva heter den litt nyere filmen (tror den kom rundt 97-98-99), handler om 5 (tror jeg) unggutter som er headhunters, rir rundt og er skikkelig cowboys. En del kule skytescener i den filmen.. :)

Endret av bigben247
Lenke til kommentar
Er ikke über western-fan selv, men fatter elsker Clint'ern, så deretter har jeg blitt "tvunget" til å se en del western.. :D

 

Hva heter den litt nyere filmen (tror den kom rundt 97-98-99), handler om 5 (tror jeg) unggutter som er headhunters, rir rundt og er skikkelig cowboys. En del kule skytescener i den filmen.. :)

Det må være Young Guns 1 og 2.

 

Glimrende filmer med utrolig bra skuespillere!

Lenke til kommentar

Ref serier.

 

For oss som har eksistert en stund.....husker dere serien "I ville vesten"? Det var i den tiden da Nrk var eneste kanal og hele familien samlet seg rundt skjermen på lørdagskvelden for å følge med i familien MacCahens utfordringer. Husker dere Zeb og Luke..??

Dette er nostalgi...dog tviler jeg på at serien hadde funket like bra idag. Tror vi stiller litt høyere krav.

Lenke til kommentar
Synes "My Name Is Nobody" er koselig jeg. Elsker forøvrig spaghetti.

Den har jeg ikke sett.. men et raskt søk og det viser set at det er Sergio Leone som har regisert den, selve spaghetti kongen :) *Skaffe*

Visst er det Leone og med Morricones musikk. Den er faktisk knall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...