Spirre Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 jeg og 3 venner testa i lan nå i helga. satte opp enemy strenght til 400% + extra strenght 400%. det sku tilsi 8 ganger siegere fiender per spiller. og det kan jeg skrive under på at stemmer. de flygende blå boblene fikk healing skill så 1 person klarte ikke skade den engang...vi måtte være flere som skøyt på samme for å få knertan. ellers så var det ganske bra i lan, men ser fram til mer åpne kart. det er ikke serious sam uten store åpne områder hvor monstar kommer springene i alle rettninger. et godt exempel er helt på slutten av siste brettet på second encounter.
The Very End Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 jeg og 3 venner testa i lan nå i helga. satte opp enemy strenght til 400% + extra strenght 400%. det sku tilsi 8 ganger siegere fiender per spiller. og det kan jeg skrive under på at stemmer. de flygende blå boblene fikk healing skill så 1 person klarte ikke skade den engang...vi måtte være flere som skøyt på samme for å få knertan. ellers så var det ganske bra i lan, men ser fram til mer åpne kart. det er ikke serious sam uten store åpne områder hvor monstar kommer springene i alle rettninger. et godt exempel er helt på slutten av siste brettet på second encounter. Men nå må vi huske at dette bare var en bane da. Får ikke noe intrykk av det, jeg er sikker på at det kommer noe bedre i det fulle spillet. Og hvis jeg ikke leste feil var det 40 (?!?) brett \ verdener \ leveler \..
Spirre Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 så mange? second encounter hadde vel 10 brett tror jeg. riktignok de største bretta noengang laget i et skytespill... håper bare disse bretta i SS2 blir store også, jeg tar heller til takke med færre store brett framfor mange små, er jo det som er Serious Sam
Åsmund Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 har ikke klart å runna damoen en gang enda jeg. Der du kjører den flyvende saken, skal du drepe alle monstrene da, eller skal du gjøre noe spesielt?
Mala Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 har ikke klart å runna damoen en gang enda jeg. Der du kjører den flyvende saken, skal du drepe alle monstrene da, eller skal du gjøre noe spesielt? Hoppe over til andre sia??
Åsmund Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 hehe oki så du må hoppe opp altså,,kan ikke fly inn
Mala Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 hehe oki så du må hoppe opp altså,,kan ikke fly inn det er vel der med de "flyte jump padsa"? er bare til å vente til de står slik at du kan nå den andre å så hoppe vilt over til du havne inne i huset på andre sida
Åsmund Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 (endret) ikke de flytende sprett greiene,,,jeg skal spille nå og se om jeg finner ut noe glemte å si at nå var det runna,,trodde jeg sa det. Endret 26. september 2005 av Åsmund
Nizzen Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Er det noen som får joina noen servere på internet? Jeg får bare"server no longer avaiable"
Hr. Jenssen Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Synes ikke dette var så sinnsykt kult. Alt for mye "gå inn en gang som avsperres, drep alle fiendene, gå inn i neste gang som avsperres, drep alle fiendene....". Vet jo at det er slik SS er, men det ble bare alt for mye av det her. Den greia med hu dama som snakker prøver liksom å gjøre spillet noe mer enn det er, mer handlingsfylt.. Det blir bare teit. Ellers syes jeg det var helt greit. Forhåpentligvis er ikke dette det beste brettet i spillet...
exmx Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 (endret) største dritt spillet ever.. jeg som hadde gledet med til dette spillet også.. For CroTeams skylder håper jeg de fikser lyd-buggen og mange andre bugs so følgte med demoen.. Endret 1. oktober 2005 av exmx
TAAB Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Helt greit, hverken mer eller mindre. Fikk flashbacks fra den tiden jeg spilte MDK.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå